13 yaşındaki petek dincözün şok videosu

Yüklenme Tarihi: 02 Ekim 2006 - 00:00

şok şok şok hiç bi yeerde yok bu

Etiketler: petek dincoz sicak unluler,

TAMAMI
  1. izf-10701921 deli yhaaa :) 1 yıl önce Şikayet et
  2. izf-74508022 sag kalan yok bu ünlülerden 1 yıl önce Şikayet et
  3. izf-22228769 çok güel kızlarmış yavvvvvvvvvvvv 1 yıl önce Şikayet et
  4. izf-9497563 çok saçma ve çok iğrenç... 2 yıl önce Şikayet et
  5. izf-5437909 vay seni küçük canavar seni vay:DD 2 yıl önce Şikayet et
  6. izf-3649531 saçma sapan işler banane petekten yanındakinden bi insanın kalbi güzel olsun karekteri düzgün olsun sanat camiyesı bana saçma geliyor sanat camiyasında kimse öbür yüzünü göstermiyor cirkefliklerini 2 yıl önce Şikayet et
  7. izf-4131615 tipe bak çay demle. sanki bu ünlüler ayrı dünyadan bizim gibi insan oda tuvalette sıçıyo bende..onun ki altın kaplamamı 2 yıl önce Şikayet et
  8. izf-8686357 burdakı amac ne sımdı a.g herkez bır sohrettır gıdıyor alayına..... 2 yıl önce Şikayet et
  9. izf-8686357 ÇOK CİNS SİNİR Bİ TİP PARDON TİPSİZ DEMELİYİM :D 2 yıl önce Şikayet et
  10. izf-8332491 işte türk medyasının anlayışı bu, şimdi haber yaptığınızımı sanıyorsunuz ? şok şok bu ne yaa .. asıl şok rezalet sizsiniz bence. Medya yerini bilmeli, saygınlığını ve güvenirliğini korumalı 2 yıl önce Şikayet et