bass tester

Yüklenme Tarihi: 18 Ekim 2008 - 12:21

modifiye and to system bass welcome to turkiye
arkadaşlar nasıl olmuş ama http://beyhansagopa.blogspot.com/ lütfen bu siteye uğrayın şiddetle öneriyorum
Lil John-What U Gonna Do Da Blow Snap Ya Fingers

David Banner-Play Like A Pimp

Bass Test-Maxi Tuning Bass test mega techno mix big bass MTX sub
I love big speakers
Chemical Brothers-Bass Tester

Iasca-Completion bass
2Pac-Changes+
Juelz Santana-There It Go
Prodigy-Drum'n Bass
TIGA-HOT HERE bu şarkıla

Etiketler:

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi Loli Popun Sarkısı Bu :=) 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi bnde 2 1 var odayı salıyo 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi beyler sizi bilmem ama bende 3 tane 1000 lik araba bufurı var yanındada 4tane 250 lik kabin takılı artık düşünün set nasıl ses veriyo 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi bndede 5 1 var duvardaki saat düşdü 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi bnde 4 1 var altta bilgisayar bufuru var evi kokunden sallıyo 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi bendeki ses sistemi hiçkimsede yok alman malı 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi bnde 2 1 var manyak ses çıkaryor 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi bende 5 1 var odayı saallıyo 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  9. Ziyaretçi Ziyaretçi 5 1 de cok manyak oluyor bu müzigi dinlemek bardak masada durmuyor 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  10. Ziyaretçi Ziyaretçi Bende Pıoneer Ses sistemi var anfi falan arabada rahat yok :D 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil