Bengü - Saygımdan

Yüklenme Tarihi: 13 Kasım 2013 - 23:46

Saygımdan (2013) - Bengü, yeni single projesi için: "Sevmek aslında saygı duymaktır. Bu şarkı da saygıyı, sevgiden önde tutanların şarkısı olacak" diyor.

Şarkı Sözleri:

Eğdirmem başımı kimselere ama sana yerle bir oldum
Giderim uzaklaşırım her zaman ilk kez dönüp durdum
Ağladım içime attım herşeyi biriktirdim
Gecikmeli coştum taştım bu yüzden de duruldum
Korkumdan bi kere bile seni aramadıysam
Yönsüzüm sebebi bir yere konamadıysam
Unutmadım nedeni hiç bir aşka sığamadıysam
Saygımdan birazda seni unutmaya kıyamadıysam
Ah delikanlıydı bir zamanlar içimde yangınların
Hep başımı alıp gittiğimden ziyan sevdalarım
Söylemem ben acılarımı hep içime içime anlatırım
En acısı ölmüyor da insan ben bunu da atlatırım.

Etiketler: Bengü, saygımdan, Türkçe Pop, Müzik Dinle,

TAMAMI
  1. stearm stearm Süper insan dinlerken kendini kaptırıyo müziğe :) 2 gün önce Şikayet et
  2. esraesraarif esraesraarif aynen 2 gün önce Şikayet et
  3. azizekutuk azizekutuk güzel 3 gün önce Şikayet et
  4. izf-6606419 çok hoş gerçektenn 6 gün önce Şikayet et
  5. kargo59 kargo59 1 numaradan 1 hafta önce Şikayet et
  6. Burcu20052012 Burcu20052012 Süperrr 1 hafta önce Şikayet et
  7. 1597486 1597486 çok güzeldi bence sizce nasıldı 1 hafta önce Şikayet et
  8. ukgulsumuslerask ukgulsumuslerask Güseel ^^ 2 hafta önce Şikayet et
  9. muratmrt6363 muratmrt6363 şarkıyı dinledikce kabuk baqlayan yaralar tekrar kanıyo yaa :( 2 hafta önce Şikayet et
  10. erentasandogan erentasandogan süper 2 hafta önce Şikayet et