bilmezdim birdaha seveceğimi

Yüklenme Tarihi: 18 Mart 2008 - 20:27

crazy samey slm lar!!!!

Etiketler: bilmezdim,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi SÜPER YAAAA DİNLEYİN KENDİNİZE GELİN 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  2. bu şarkı feyza özen ve ali sabancının aşklarının şarkısıdır (k) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. sumeyyeee sumeyyeee gerçekte çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzell 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. süper bi şarkı yaa bu sarkıyı dnledkçe herseyden çok sevdigim ayrıldığım askım aklıma geliyo off be Cevapla Şikayet et
  5. cemrex90 cemrex90 bu şarkıyı görkem die biri sölemiyoki berker sölüyo :d:d ama harbi güzel şarkı yaa bnm için çok çok çok çok özel bi şarkı :p Cevapla Şikayet et
  6. emine1905 emine1905 şarkı çok güzel gerçekten... görkem ağzına yüreğine sağlık... tbrk ederim.. başarılarının devamını dilerim..alla yolunu açık etsin... Cevapla Şikayet et
  7. rezanoflast rezanoflast ask tan uzak durulmuyo ne kadar kaçarsan okadar dibine geliyo Cevapla Şikayet et
  8. 12naz12 12naz12 süper şarkı ya walla tebrik ederim beni anlatıo ya bana yazılmış sankii Cevapla Şikayet et
  9. j0n j0n slm güzellllllllllll olmuş samey sevdim şarkıyıda seviom zaten :) neyse gelecekte basarılar dilerim byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!! Cevapla Şikayet et