Bruce Lee

Yüklenme Tarihi: 08 Eylül 2006 - 10:27

Efsanevi Bruce Lee'nin mükemmel dövüş sahnelerinden alıntılar

Etiketler: dovus karate spor bruce lee efsane,

TAMAMI
  1. ziyaretci bbbbbbbbbbbbbbbffffffffffffffff 3 yıl önce Şikayet et
  2. aslanmutlu aslanmutlu kıncı bı bu burecle lee olmaz cunku kendısı karete kurucusu onun sayesınde karete,de olan butun dallar yayılmıstır kunfu ol tekfanda olsun kıx bosk olsun hepsı hıc bır fılımınde dublaj yoktur aksıyon yoktur hersey tamammen gercek 3 yıl önce Şikayet et
  3. kosovali258 kosovali258 DÜNYAYA 2.BİR BRUCE LEE GELMEZ.JACKİE CHAN JET LEE BUNLAR BOŞ 3 yıl önce Şikayet et
  4. baharyeli83 baharyeli83 arkadaşlar bir çin atasözü derdki, azimle s..an duvarı deler, yani istenirse herşey başarılır, sahib olduğun herşey kafanda gizlidir çıkar onu wangh cuuu (filmlerde böyle olurya) :))) 5 yıl önce Şikayet et
  5. mrzali mrzali (merhaba lee hayranları 2 yıldır kick box la uğraşıyorum bruce lee hayranıyım çok sinirli ve hırçın bi karaktere sahibim...) 5 yıl önce Şikayet et
  6. cimcomix cimcomix bruce lee enteresan bir dövüşçü ve deçok karizma bir adam keşke yaşasaydı ama suıkasta kurban gıttı :( 5 yıl önce Şikayet et
  7. 03324242 03324242 çok iyi dövüşüyo 5 yıl önce Şikayet et
  8. suikastci123 suikastci123 bu adama hastayım..beyler eğer bu sporla İlgileniyosanız videolarda yapılan hareketlere dikkat edin..her yeni hareket size güç katar.ayrıca kungfu sporunu sinirli İnsan yapamaz.. 6 yıl önce Şikayet et
  9. semih1980 semih1980 bruce lee uzun yıllar kungfunun bir çeşidi olan wıng tsunu yapmıştır.fakat çoğu dövüş sitilini çalışmıştır.ve bunlardan jeet kune do yu geliştirmiştir.jeet kune do birkaç sitilin bir araya gelmesiyle oluşmuştur.ama wıng tsun üzerine yoğunlaşmıştır. 6 yıl önce Şikayet et
  10. elyasa85 elyasa85 onun felsefesi bir başka bruce lee karate tekvando ve kung fu yu birleştirerek jet kung do sanatını geliştirmiştir zaten öteden beri kung funun yetersiz bir dövüş sitili oldugunu defalarca söylemiş ve bu yuzden dışlanmıstır 6 yıl önce Şikayet et