case jx90 tümosan 90-80 dt aydınlar köyü traktör çekişmesi

Yüklenme Tarihi: 07 Mayıs 2011 - 23:03

aydınlar case ih almayan bin pişman

Etiketler: case_puma180,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. ttnettunaz ttnettunaz tümosancı arkadaş ağır vitesle asılıyo,yani sürmeyi bilmiyo...tümosan her türlü bastırır case yi.. 5 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi timosanı getir siklemez 11 ay önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi tümosan 80bg caseise 90bg gelsin yiyosa 90bgrine 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi case ciler case new hollandla aynıı hiç bir farkı yok tümosana gelince üzerindeki söför degil adam akkıllı bi şöför binsin tümosan o zmn görürsünüz farkı 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi arkadaş case ile tümosan birmi ya tümosanu traktör diye kapıya sokmam 2012 jx80 vardı memnundum ama 2013 jx90 görün ce değiştim tarktör case gerisi hele ki tümosan hikaye 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi case new holland new holland motoru var 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi caseyle tumosonu denedık pullukda da rampada da her turlu wuruyom tumoya bende jx 80 war tumo 90 lk olmasına ragmen her turlu aldım hawasını yanı denedık 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi case nin daha agır tümosan hafif bu yüzden case hertürlü arka arkaya bağladımı alır ama tarlada 2sinede aynı pulluğu takıp cekiştirin tümosan her türlü alır veya ikisinede aynı tonda bir yük koyup deneyin herhangibir bayıra cıkartmayı deneyin yine tümosan alır 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. Ziyaretçi Ziyaretçi case jx 90 traktörlerin babası. bunu tömosancılar kabullensin.zorunuza gitmesın caseci olupta tömosana dönenler iyi bilirler.casenin farkını.case tambir kükremiş aslan murat kılıç başıbüklü köyü yozgat 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. Ziyaretçi Ziyaretçi tümosancılar aglamayın sizin çok övdügünüz 8195 new holland td95d 2011 cekiştirdim tümosanın haykırışı yalvarışı kulaklarımdan gitmiyor td yedi tümansızı :) 2 yıl önce Cevapla Şikayet et