çekip gitmeyecektin

Yüklenme Tarihi: 19 Haziran 2009 - 18:03

harika bi amatör şarkı

Etiketler: ferdı, cekip, gitmeyecektin,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi Adı Ferdi Ocakçı Öteki Adı xxtarzi08 1yıl önce trafik kazası geçrp ölmüştür 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. memat44 memat44 sarkı cıkaralımmı nerde oturuon 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. allah bı ses vermış elemana o da kullanıyo etıkete gerek yok sızde bı vıdeo yollayın bı de sızınkıne bakalım 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. diyaphabip diyaphabip ewet bncede çok güzel söylüyoo çok ii bi sesi war başarılar kardeş.. 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. matadorhaydar matadorhaydar biraz degişse iyi olur hep aynı şarkılar 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. ne güzel soyluyon baru 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. suyaprak suyaprak sprsin sen yaaa tbrk ederim 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. lazhacker lazhacker hergelenin sana açtıgı çaldıgın parcanın tazminatlarını ödüyomusun he piyasada yoksun neredesin çöktünmü emek çalmak böyle koyar adama umarım bidaha çalmassın özenti lamer :) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. mysm mysm müzik sana çok yakışmış bence devam et böle bende ilgileniyorum inş.isteğimiz yerlerde oluruz... 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. mrba bn meltem sesin çok güzel snde çok sempatksin:) tnsmayı cok ıstrdm. 5 yıl önce Cevapla Şikayet et