celaleddin ada can ahmedİm

Yüklenme Tarihi: 15 Mart 2009 - 19:52

İlahİlerİn en güzellerİnden bİrİ

Etiketler: can ahmedim, sultanım, İlahi, celaleddin, Celalettin Ada, Celaleddin Ada, ahmedim, muhammed, Sedat Uçan, Abdurrahman Onül, cemal kara, günahkarım neyleyim,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi hepsi ayri ayri guzeller insan dinledikce dinleyesi geliyor 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi maşallah (**) 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi süper yaaaaa 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi bindefa allah razı olsun ne muradın varsa rabim versin bu ilahiyi dinleyince kendimden geçiyom dünyanın ne kadar fani olduğunu anlıyorummm 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi RABİM BÜTÜN DİN KARDEŞLERİMİZİ MERHAMETİNDEN EFENDİMİZİN ŞEFATİNDEN SANCAĞINDAN MAĞDUR ETMESİN KALBİ ALLAH MUHAMET DİYE ÇARPAN TÜM KARDEŞLERİMİZİ AF ETSİN İNŞ 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi allah razı olsun kardeşim paylaştığın için.dinleyenlerdende 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi allah razı olsun yukleyen ve dinleyen kardeşlerimden 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi Rabbim bizleri efendimizin şefaatinden mahrum eyleme... 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  9. kazarap kazarap vayyyy helal olsun agzınıza yüreginize sağlık abim 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. axirafet axirafet celalettin ada söze gerek yok 5 yıl önce Cevapla Şikayet et