Çılgın Polis

Yüklenme Tarihi: 23 Haziran 2006 - 16:23

Aşmış bu polis :)

Etiketler: komik polis akrobasi,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. askzadem askzadem cüneyt abi yi de geçmiş bu :))) 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. decankar decankar abi o ne ole adam resmen suçlularla yağ satarım bal satarım oynuyo valla adamın canı o olaya sıkılmıştır 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. fbl_teco fbl_teco gülmekten yerlere yattım zuahahahahahahaha 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. bk_fire bk_fire super ama gorunmuyo 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. yusiii_35 yusiii_35 cokk fenaa!!! 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. yorum_var yorum_var böyle bitane polis olsa memlekette... abi o adamları vuruken neyle pastı tetiğe hala aklım almıyor!!! zuhahaha hayalde olsa güzeldi yani 45 yıl önce Cevapla Şikayet et