derviş - afedersin

Yüklenme Tarihi: 28 Nisan 2008 - 16:38

dervisten süper bir arabesk !!!

Etiketler: dervis - afedersin arabesk, Damar,

TAMAMI
  1. ziyaretci abi kardeş süpersiniz tek kelimeyle............... 3 yıl önce Şikayet et
  2. ziyaretci fenasın abiiiii:)))) 3 yıl önce Şikayet et
  3. ziyaretci bukadar ya yakısır derviş abi sadece yasayanlar anlar saygılar SUSKUN.. 3 yıl önce Şikayet et
  4. deryom deryom bu sarkiya bayildim zaten cocuklugumdan berİ sanada bayiliyodum yaaaaa 5 yıl önce Şikayet et
  5. aljenluser aljenluser gerçekten on numara bi parca herkese şiddetle tavsiye ederim dinlensin 5 yıl önce Şikayet et
  6. mehmet3010 mehmet3010 dervİŞ baba allah abİnle senİ baŞimizdan eksİk etmesİn :)))) sÜper parÇa valla...tŞk ler dİlİne aĞzina saĞlik... 5 yıl önce Şikayet et
  7. cimcimhe cimcimhe fenaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( 5 yıl önce Şikayet et