destere fragman :)

Yüklenme Tarihi: 19 Ekim 2008 - 00:00

destere 2008 fragman

Etiketler: destere fragman, testere, destere,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi cok komik ya :) 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. fikritaskin fikritaskin Kral Flim :) 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. adanaliselo adanaliselo süper yaa ama bu film 2-3 senelik 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. SANSAR_BATAK SANSAR_BATAK hahahahahahahahahahahahaha la bizim ne eksiğimiz var yabancılardan :d 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. üstüne film yok baba 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. rhypnolizr rhypnolizr buna küfür diyosanız siz daha küfür görmemisiniz.. Cevapla Şikayet et
  7. freegirll00 freegirll00 bence igrenç neresine güldünüz bilmiyorum valla aşırı küfür bence dha güzel yapılacak bir şeyin içine etmişler Cevapla Şikayet et
  8. hiç bi poka yaramaz bee ben bugun gıttım cok sacma bosuna para wermeyın. fılmın konusu bıle bellı deıl sankı fılım tam ortada bıtıyomus gibi. yarazmaz yani Cevapla Şikayet et
  9. cihanbjk cihanbjk küfürle güldürme ,cinsellikle güldürme,bir çok komiklik war gerçek testerede seçtiğiniz skeçler ise Cevapla Şikayet et
  10. izlesene999 izlesene999 yok harbi çok güzel film..helal olsun gürcan abiye böyle bir eser hazırladığı ve yönetmen koltuğuna oturduğu için..gerçekten türk sinemasına göre 10 numara film.. Cevapla Şikayet et