elma şekerim

Yüklenme Tarihi: 28 Ocak 2007 - 00:55

bir amator müzik ve video bu kadar harıka olur

Etiketler: gitar beste amator,

TAMAMI
  1. wefaa_16 wefaa_16 harbıden mukemmel olmus wallahı hocam helal sana 7 yıl önce Şikayet et
  2. pasa05 pasa05 güle güle öldüm yaf :D ben boyle askı ... :D puhahahaaaa 7 yıl önce Şikayet et
  3. emra emra hersey ıyıde abı yakıstımı sıze yaa bu argo kelımeler.hıc yakısmamısss 7 yıl önce Şikayet et
  4. inatci_kizz_15 inatci_kizz_15 sesin süper ama görüntü ve şarkııı berbat ötesiiiiiiiiiiiii :))) 7 yıl önce Şikayet et
  5. trance18 trance18 ÇOKKK YAARRAKALI BİŞEY ÇOK İSTİYOSA BU ADAM VERE BİLRİİZZZ BENNNN ŞHOWW YAPAN BİRİSİYİİM BEN TİlL OLI 7 yıl önce Şikayet et
  6. ayfonzo_y66 ayfonzo_y66 ne bu böyle ya söylüyosa adam akıllı şarkı syle be adam 7 yıl önce Şikayet et
  7. kanemix kanemix kardeşimm bu video youtobe daydııı nasıll bulduysan banda yollar mısınnnn 7 yıl önce Şikayet et
  8. candanolsun candanolsun NOLUR BAŞKA ŞARKI SÖLE YAA..SESİN HARİKA TAM ANLAMIYLAAA 7 yıl önce Şikayet et
  9. candanolsun candanolsun YAAA SES HARİKA AMA ŞARKIYA AYIP ETMİŞİN KARDEŞ...YA O ORTAM NE ÖLE YAA:)İNANAMIYOM YANİİİ...ŞARKI BERBAT...SES HARİKAA 7 yıl önce Şikayet et
  10. trance18 trance18 manyak olmuşş :D:D:D 7 yıl önce Şikayet et