Elvedayla Süslenmiş Yarının Dünündeyim Slow Rap

Yüklenme Tarihi: 30 Eylül 2007 - 00:00

Elvedayla süslenmiş bir yarının dünündeyim Kimbilir Belki Doğmamiş MelekleR RolündeyiM... Keşkelerle Dolu SoN BahariN Demindeyim... Bilinmez Yollarin Özleminde Tam Önünündeyim... Slow Rap Süper bir şarkı

Etiketler: slow rap elveda askim super love turkish turkce gencturk hiphop duygusal huzun ayrilik ask,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. megacanererdogan megacanererdogan abicim süper yaaaaaa 10 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi bunu erdohana dinletmek lazım hemde defalarca 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi hastasıyım bunun yaaa 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi bncede krdşim 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. iz-f-1118397 iz-f-1118397 en güzel sarkı buuuuuuu resmen 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi fenaaaa yaa :)) 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi süpersin neşe abla 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi rapci olmasakta bizdede kulak zevki var tripkolik halt etmiş süpersin sen hacıııı 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  9. Ziyaretçi Ziyaretçi manyak bir şarkı hacı ya 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  10. Ziyaretçi Ziyaretçi on numara 4 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil