fatih kisaparmak - yazik olur ömrüme

Yüklenme Tarihi: 14 Nisan 2009 - 16:39

Etiketler: fatih, kisaparmak, yazık, ölür, ömrüme, seniseviyorum, Amatör Videolar, askim, Nefret, İhanet, ebru, Yaşar, gündeş, Damar, sonalbüm,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. ziyaretçi ziyaretçi Ffatih kısaparmak bu şarkınızzı hergün dinliyorum.72 yılı lise mezunuyum.61 yaşındayım.SİZİN ŞARKILARINIZI 72 LERDEN DİNLİYORUM.muhteşemsiniz. 5 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi BÖYLE BİŞEY TAKTİR EDİLİR ANCAK 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi YAZIK OLDU ÖMRÜME:(:(:(:( 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi of yaaa of of süperrrrrrrrr 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  5. birlowe birlowe çok güzel bir şarkı emeğe sonsuz teşekkürler.......... 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. bay7534 bay7534 \’\’olmak yada olmamak\’\’sensizligin arkasında ki bu anlamsız kavramla kaybedecek vaktim yok...sensiz manasız ve soğuk günlerimi yüreğimde yaktığın aşk ateşiyle ısıtıyorum her günün karanlığında..tüketsede günler birer bier benliğimi ,senden asla vazgeçmeyeceğim.. çünkü sen \’\’tek tanem\’\’sin... bÜyÜk aŞkim sın.... 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. çok güzel olmuş.dinlediginde herkesin kendinden bir şeyler bulabilecegi bi parça elinize saglık 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. rizeli_hadise rizeli_hadise son zamanlarda dinlediğim en güzel şarkı...her zaman olduğu gibi fatih kısaparmak farkı!yüreğine emeğine sağlık koca yürekli dünya insanı... 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. kirliakkuyruk kirliakkuyruk güzel bir parca olmuş yüregine saglık 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. ebruli_26 ebruli_26 yazık oldu zaten ömrüme geçti gitti en güzel yıllarım süpperrr bir parça yüreğine sağlık abim 5 yıl önce Cevapla Şikayet et