fatih urek - hadi hadi

Yüklenme Tarihi: 31 Ocak 2008 - 10:52

nasil *

Etiketler: fatih, hadi hadi, hadi,

TAMAMI
  1. fatih abi senı cok sevıyorummmmmmmmm cok guzel soyluyosun herkez soyledı ama sen cok soyluyosunnnnnnnnnnnnnnn 5 yıl önce Şikayet et
  2. selinefe selinefe fatih canım sen çok şekersin sana bayılıyorum 5 yıl önce Şikayet et
  3. ugurbaba1905 ugurbaba1905 abuk sabuk konuŞuyosun top (recep İvedİk) 6 yıl önce Şikayet et
  4. tusuneda tusuneda bu ne yaaa ben hiç beğenmedim zaten dalga geçmek için açtım şarkıyı bnim zaten fatih üreği dinlediğim yok herifide sevmiom...ama ice saçma olmuş bu şarkısı ve klibide üstünden kelebek uçuo...hahah sadece gülmek için giriniz.. 6 yıl önce Şikayet et
  5. feangela feangela gayet güzel bi parca bence 6 yıl önce Şikayet et
  6. mc__karaduman mc__karaduman şarkıyı galiba kendinie yazmış elalem ne derse desin hade hade hade hadeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ama güsel şarkı :d 6 yıl önce Şikayet et
  7. ceet sana katılıyom abi öbür arkadaşada tipm desem ofsayt akıl desem faul ne diyim ablamı 6 yıl önce Şikayet et
  8. cilgin_alemci cilgin_alemci artık buna fatih abi mi desem ablamı desem bende bilmiyorum en iyisi yolun bahtın acık olsun 6 yıl önce Şikayet et
  9. ceet ceet ses desen ses yok tip desen ofsayt....başka videolarını seyredelim kardeş ..boşkoy bunları 6 yıl önce Şikayet et