gelin damat coşarsa:)))

Yüklenme Tarihi: 13 Temmuz 2009 - 14:26

bakın neler oluyo düğünde damat gelin birden değişiyolar kopuyolar yaww:))))

Etiketler: dügün, Gelin, Damat, super, Komik,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi hıyar tarlasına düştüm kurtarın diyo damat 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  2. kara2727 kara2727 çok güzel ve eğlenceli bir düğün 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi düğün bi daha olomuyo 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  4. yasin_karademir0 yasin_karademir0 çok güzel ya allah mesut etsin 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. zborm zborm Süpersiniz...Bravoo.. 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. kubra33_67 kubra33_67 ahahaha koptum ya süper olmuş gerçekten :)))) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. glo69 glo69 çok güzel olmuşşşşşş 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. nghnrncbr nghnrncbr bnde istiorm yaaa :(( 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. 1saqopa1 1saqopa1 kral mıs 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. melankoliq_52 melankoliq_52 Çok güzel olmuş ya :) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et