gerizekalı sevgilim benim / mustafa topaloğlu

Yüklenme Tarihi: 20 Temmuz 2008 - 17:52

biraz neşelenmek için izlemeye değer...:))

Etiketler: gerizekalı sevgilim, Mustafa Topaloğlu, gölge oyunu, bugun de aksam oldu, duygusal, siir, afyonkarahisar,

TAMAMI
  1. izf-15764819 mustafa abi ben ünal seni çok seviyorum yeni şarkılarını bbekliyorum 2 yıl önce Şikayet et
  2. tabyy_yaa tabyy_yaa bu adamdan başka ne beklenirki mustafayada yakışan bu 2 yıl önce Şikayet et
  3. izf-21064417 hwıodnws 2 yıl önce Şikayet et
  4. izf-18130171 ne saçma şarkı 2 yıl önce Şikayet et
  5. izf-6756921 SUSMAM BE MK 2 yıl önce Şikayet et
  6. izf-15908513 susun bi mk 2 yıl önce Şikayet et
  7. izf-7090071 hocam ibret olsun diye sanatçılarımızın değerini bilelim diye:) 2 yıl önce Şikayet et
  8. izf-7090071 gerizrekalı heriften gerizekalı bi şarkıı bu adama ciddden uzaya yollayalım ya :D 2 yıl önce Şikayet et
  9. gurkankarabudak gurkankarabudak insan sevdiğine gerizekalı der 3 yıl önce Şikayet et
  10. ziyaretci vallamı lan 3 yıl önce Şikayet et