gitarlı ağlatan kafe

Yüklenme Tarihi: 25 Ağustos 2008 - 10:13

gitarlı ağlatan kafe

Etiketler: kafe, ağlatan, gitarlı,

TAMAMI
  1. izf-2212117 slm arkadaşlar ben çerkez değilim ama bu tür parçaları çok severek dinliyorum herkese saygılar 2 yıl önce Şikayet et
  2. izf-5116239 çerkez olmayıpta buşarkılardan etlilenen insanlar varsa gerçekten yüreğe işlio bizim ezzgiler demektir hatkoy gabarde arkadaşlara slmlar 2 yıl önce Şikayet et
  3. izf-2515161 öyküsü üzücü fakat harika bir şey 2 yıl önce Şikayet et
  4. izf-1448065 muhteşem 2 yıl önce Şikayet et
  5. ziyaretci btitiginde tekrar geriye goturuyooo demekki kizda bundan korkup son notosunda kafasina siktii.. 3 yıl önce Şikayet et
  6. ziyaretci DİNLENDİRİYOR BENİ BU MUHTEŞEM PARÇA ALIP GÖTÜRÜYO. 3 yıl önce Şikayet et
  7. nezir.keles1 nezir.keles1 çerkez arkadaşlarada çerkez olmayan arkadaşlarada selam emeği geçen arkadaş saygılar ellerin dert görmesin inan arkadaşlar insanın yüreği burkuluyor dinlerken bizler bir bütünüz nerde olursak olalım hep kardeşiz duygularımız hep aynı anne adige baba kabertey çerkez arkadaşlar sağlıçakla 3 yıl önce Şikayet et
  8. betercocuk42 betercocuk42 Bende Kırım TATARIYIM INSALLAH ANAVATANIMIZA DONERIZ BIR GUN 4 yıl önce Şikayet et
  9. e_b_r_u_l_i e_b_r_u_l_i tşk ederim arkadaşlar..ben çerkez değiLim ama kafenin hemen hemen bütün versiyonları var ...benimde çerkes çok arkadaşım var..bende severek dinLiyorum..ve çerkes ezgiLerinin hastasıyım..:):) 4 yıl önce Şikayet et
  10. tosse tosse tüylerim diken diken oluyo bunu dinleyince 4 yıl önce Şikayet et