gitarlı ağlatan kafe

Yüklenme Tarihi: 25 Ağustos 2008 - 10:13

gitarlı ağlatan kafe

Etiketler: kafe, ağlatan, gitarlı,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi slm arkadaşlar ben çerkez değilim ama bu tür parçaları çok severek dinliyorum herkese saygılar 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi çerkez olmayıpta buşarkılardan etlilenen insanlar varsa gerçekten yüreğe işlio bizim ezzgiler demektir hatkoy gabarde arkadaşlara slmlar 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi öyküsü üzücü fakat harika bir şey 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi muhteşem 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi btitiginde tekrar geriye goturuyooo demekki kizda bundan korkup son notosunda kafasina siktii.. 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi DİNLENDİRİYOR BENİ BU MUHTEŞEM PARÇA ALIP GÖTÜRÜYO. 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  7. nezir.keles1 nezir.keles1 çerkez arkadaşlarada çerkez olmayan arkadaşlarada selam emeği geçen arkadaş saygılar ellerin dert görmesin inan arkadaşlar insanın yüreği burkuluyor dinlerken bizler bir bütünüz nerde olursak olalım hep kardeşiz duygularımız hep aynı anne adige baba kabertey çerkez arkadaşlar sağlıçakla 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. betercocuk42 betercocuk42 Bende Kırım TATARIYIM INSALLAH ANAVATANIMIZA DONERIZ BIR GUN 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. e_b_r_u_l_i e_b_r_u_l_i tşk ederim arkadaşlar..ben çerkez değiLim ama kafenin hemen hemen bütün versiyonları var ...benimde çerkes çok arkadaşım var..bende severek dinLiyorum..ve çerkes ezgiLerinin hastasıyım..:):) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. tosse tosse tüylerim diken diken oluyo bunu dinleyince 5 yıl önce Cevapla Şikayet et