gülşen - e bilemem artık

Yüklenme Tarihi: 01 Aralık 2007 - 19:21

gülşenin son bombası :)

Etiketler: gulsen bilemem artik muzik klip sexy seksi sexi,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi kaltak çok tatlı yaa 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. ecem1903 ecem1903 ya ne kadar basit insanları lekelemek:( cok üzülüyorum sizin gibi düşünenlere... herkes hata tapabilir..cıkarı ugruna hatayı yaptıran bunu bi zevkmiş gibi ortalıga cıkıpta anlatanlar utansın...karşı tarafta hiç suç aranmaz zaten...cok güzel parca bence kapak olsun yapımcının birisine...e.k..... Cevapla Şikayet et
  3. mc_cannabiss mc_cannabiss klipteki albin0 sh0k dadluymu$ huha :d Cevapla Şikayet et
  4. melek_06 melek_06 wayyyyyyyyyyyyyy çok ormantik ,ezgotik olmuş beee klip demeye bin şahit ister.ama hakkını veriyo sanatçı olmanın ;);) Cevapla Şikayet et
  5. baba__sercan baba__sercan dikkat et ablası yılan kaçmasın.......... Cevapla Şikayet et
  6. antix_ttr antix_ttr ses de var görüntü de daha ne istiyonuzzzzz Cevapla Şikayet et
  7. sultand sultand neydi ne oldu beea... Cevapla Şikayet et
  8. izleara izleara güzel bir klip hemen kendi sitemede ekledim w -w -w . izleara.c-o-m her türlü video bulabileceğiniz bir site arkadaslar. Cevapla Şikayet et
  9. abdullah deveri abdullah deveri slm ben abdullah sen kim ne drse desin Cevapla Şikayet et
  10. escobar_58 escobar_58 offfff ne hatun ama :) Cevapla Şikayet et