Haylaz - Hızlı Yaşadım 2012 HD KLİP

Yüklenme Tarihi: 08 Eylül 2012 - 22:40

Haylaz - Hızlı Yaşadım 2012 [ HD KLİP ]


http://www.facebook.com/serserift

Etiketler: Haylaz,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. 465d4sa6d5asdas 465d4sa6d5asdas cok guzel yazıyo a 4 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. ilaydatopkaya33 ilaydatopkaya33 Yhaaaaaaaaa sesineeeeee gurbannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 6 ay önce Cevapla Şikayet et
  3. ziyaretçi ziyaretçi şapka takınca çk datlı oluyon yaaa 7 ay önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi Ellerin yorulmuyomu müdür ? :) 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi abi ya nasil sesin var ya iyi diyecem ama süpersin beni bitirtin 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi tek kelimeyle müthiş 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. baris_celik012 baris_celik012 aynen 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi HaYaLaz : HaYTı HıZLı YaSDıM Anne ANNESI : sende yavas yasydın amk :D 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. Ziyaretçi Ziyaretçi helal olsun sozlerın cok guzel :D 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. Ziyaretçi Ziyaretçi DİNLEDİKÇE DİNLİYORUM AGA. 2 yıl önce Cevapla Şikayet et