imkansız tan imkansız......

Yüklenme Tarihi: 04 Eylül 2008 - 15:45

Etiketler:

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. papatyam01 papatyam01 ya allahım bu slaytı kım hazırlamış superr yaa ben bu resımlerı yenı goruorumm ve bı yerde debulamıorumm ama supersınn asıgımm sana seni cokkk seviyorummm 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. tankolik_sena tankolik_sena offf ölücem ben aşkından tannn..sana bikere sarılıyım başka bişey isttemiyorumm..seni çokkkkkkkkk seviyorumm..televizyonda bi filmin filan olsaa reyting rekorları kırarrr...hastayım sana tapıyorumm 45 yıl önce Cevapla Şikayet et