İsyanqar26 - Lay Lay Lom

Yüklenme Tarihi: 19 Mart 2014 - 18:32

İsYanQar26 - Lay Lay Lom Part 2
İSyanQar26 bu klibinde ve parçasında harbiden isyan etmiş. Çok içten söylemiş.
Klip ve parça bnce çok iyi olmuş.
İsYanQar26 - Bana Cinnet Geliyor Bilader Ver Dumanı Hadi Bitermi Bu Dertler
İsYanQar26 - Bana Cinnet Geliyor Bilader Ver Dumanı Hadi Bitermi Bu Dertler
İsYanQar26 - Bana Cinnet Geliyor Bilader Ver Dumanı Hadi Bitermi Bu Dertler
İsYanQar26 dinle
İsYanQar26 canlı performans
İsYanQar26 dinle
İsYanQar26 en güzel parçası
İsYanQar26 en damar parçası
İsYanQar26 2014
İsYanQar26 hd klip
İsYanQar26

Etiketler: İsyanqar26, lay lay lom, Arabesk Rap, Müzik Videoları,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. tavsiyeler tavsiyeler helal başkan serhat biricik 3 gün önce Cevapla Şikayet et
  2. CanReisMarley CanReisMarley Bu ne mk 2 hafta önce Cevapla Şikayet et
  3. CanReisMarley CanReisMarley l 2 hafta önce Cevapla Şikayet et
  4. zeyenpgs11 zeyenpgs11 sni sewiyom isyankar 26 yaşım 15 yaktım sigaryı atım rap şarkı dinliyom 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  5. zeyenpgs11 zeyenpgs11 mükemel 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  6. SANJAR5758tr SANJAR5758tr adamsın yenim isyankar adımın dibi 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  7. devran632 devran632 adamsın la valla güzel diyon 4 hafta önce Cevapla Şikayet et
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi asedfjwhjedwq 2 ay önce Cevapla Şikayet et
  9. efebiebs123 efebiebs123 adamsın sero 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  10. korayoflaz39 korayoflaz39 hmm benden sonra tabii 3 ay önce Cevapla Şikayet et