kaşlarımı yeni aldırdım

Yüklenme Tarihi: 07 Ekim 2009 - 22:21

Etiketler: Kaşlarımı, Yeni Aldırdım, Arızaadam,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. sem_paul sem_paul bu ne sımdı ya :) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. xchllx xchllx bide yaaa diye anırmıyomu nasıl deli oluyorum s2tm herifi ya arkadaş doğru söylüyo söze gerekyok 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. 42demirel 42demirel adam sinirimi bozdu lann!!! 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. fatihalp fatihalp yorum neyim hiçbirşey yok bu adam kelimeler kıyafetsiz kalır son derece kötü :d:d:d sonumuz hayırola :d:d 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. gitme_kal_desem gitme_kal_desem kim bu gerİ zekali uyuz oldum ya.erkek dediğinde biraz gurur olur. 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. kader_kayraa kader_kayraa yaaa yazik olmuŞ buna yaa artik bu tarz İnsanlard top sakal modasi var kaŞ aldirma top sakal birak azİs gİbİ fatİh Ürek gİbİ yaa Çok Şey kaÇirmiŞsin sen yaaa :))) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. imparator0146 imparator0146 kuŞum aydin olmuŞun vallahİ benİm kuŞ gİbİ cullop gİbİ olmuŞun oda tiraŞ olunca bÖyle oluyor 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. imparator0146 imparator0146 senİn her tarafin delİkanli olsa ne yazar bu surada baksana sen bu suradla gİt arkandan gelmeyen erkek kalmaz haberİn olsun sen kaŞlara bİŞeyler yaptiracaĞana arkaya bİr zirhli bİŞey taksan İyİ olur ordan bİŞeyler kacar İÇİne 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. tek kelımeyle arkadaslar anladınızz halkalı mı desımm hop hop top mu desem :d artık sız dusunun 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. jubaist jubaist nesin sen ya :s:s 5 yıl önce Cevapla Şikayet et