KOŞ! - Eyes (Indie Korku Oyunu)

Yüklenme Tarihi: 27 Aralık 2013 - 17:08

Abone olun! Beendiyseniz Like/Favori atmay ve videoyu paylamay unutmayn!

Ltfen ;
- Yorumlarda saygl olup kfr ve hakaret edenleri spam olarak iaretleyiniz.
- Kanal tantm ve reklam yapmak yasaktr.

Videolar beenip bana destek verdiiniz iin teekkrler. unutmayn her an yeni video gelebilir.

Etiketler: eyes, indie, korku,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ksadsad278 Ksadsad278 dsa 1 hafta önce Cevapla Şikayet et
  2. Ksadsad278 Ksadsad278 abi ben bu oyunu 2 kez geçtim 1 hafta önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi oyun tabletten oynana biliyo 1 hafta önce Cevapla Şikayet et
  4. Egeyont1993 Egeyont1993 Bende O oyun vardı korkudan sildim :D 2 hafta önce Cevapla Şikayet et
  5. incinaz100 incinaz100 oha lan ynerdin belki... 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  6. sefa9686 sefa9686 arkadaşlar oyunun sonunda yazılar çıkıyo bu kadar ben bitirdim topladıktan sonra poşetleri orta kata inip bi kapı var ona gir ama ben poşetliği oynadım neyse hepsi iyi 1 ay önce Cevapla Şikayet et
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi 3 günde bitiriyon sonra bıtıyon hem aynı yaratık 1 ay önce Cevapla Şikayet et
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi abi kötü bu ya hemen bitiyo 1 ay önce Cevapla Şikayet et
  9. abdullahtalhaasar abdullahtalhaasar abi ışıklı yere eyes in yardımcısı gelemez ışığı sevmiyor 1 ay önce Cevapla Şikayet et
  10. abdullahtalhaasar abdullahtalhaasar o eyes değil yardımcısı eyes kendini çldürdü 1 ay önce Cevapla Şikayet et