küçük sırlar/su - açık adres

Yüklenme Tarihi: 29 Temmuz 2010 - 15:39

http//www.facebook.com/keyfivideo sayfayı beğenip arkadaşlarını davet misin?

Etiketler: küçük, sırlar, şu, açık, adres,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi süper yaaaaaaaaa 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi BAYILDIM 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi kendi sesi değil 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi süperrrrrrrrr 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  5. belinay belinay bizim okul bile bukadar değil 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. belinay belinay çok saçma bir dizi nebiçi okul hiç ders görmüyolar hep aşk meşk başka birşey yok ama bi yandan da bizim okulda çekselerdi galatasaray lisesin de süper olurdu ama yaa 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. kadacrybra kadacrybra mikrafon yerine yarrrak tutsa daha iyi öterdi :) 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. dadluumm dadluumm ß 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. melisss06 melisss06 su ses hiç suna uymusmu yaaa ml qbi olms sarkıyı soleyndede ses yok ztn .s .s 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. mycomment mycomment aynen playback olduğu çok belli oluyor.. :/ 4 yıl önce Cevapla Şikayet et