KÜFÜRBAZ NİNE

Yüklenme Tarihi: 28 Temmuz 2007 - 23:32

KÜFÜRBAZ NİNE

Etiketler: nine kufur,

TAMAMI
  1. xxlaraxx xxlaraxx allh m yha :d:d çok komik :p:p azına siçim :d:d 4 yıl önce Şikayet et
  2. marliyn_manson marliyn_manson zuhahahaha komedi 5 yıl önce Şikayet et
  3. siposman siposman böyle şey olmaz ya yazıklan sana yazık yaşlı kadınla ne uğraşıyosun 6 yıl önce Şikayet et
  4. cspro cspro adamım you tupede punu yapan cocuga mılyonlar sovdu adam da seref yok 6 yıl önce Şikayet et
  5. merty15 merty15 hahaha 7 yıl önce Şikayet et
  6. sub_onenergy sub_onenergy komik ama sesi az ya keşke ninesinin yakasına mic iliştirseydi :D Bence kadın bunamış çocukta gayet düngün sölio kalk seni yerine götiriyim hadi dio der demez kayıyo yüklenmeyin adama yaf 7 yıl önce Şikayet et
  7. orca1 orca1 zavallı kadının neden böyle olduğu belli..delirtmişler kadını ..az bile sövüyo.. l.a.n bi rahat bırakın kadını be!! 7 yıl önce Şikayet et
  8. zafer123 zafer123 beyler nineyi delirten onun oğlu ne hale gelmiş dünya ona göre seyredin yani o seni beslesin büyütsün sen onu madara yap ben oğlu olduğunu tv den öğrendim.. 7 yıl önce Şikayet et
  9. eagle2 eagle2 adam garıya gıcık veriy valla hak etmiş sen viraz daha söv teyzecigim 7 yıl önce Şikayet et
  10. superbrk superbrk cok komik :d 7 yıl önce Şikayet et