Mehmet Akif Ersoy-Çanakkale Şehitlerine

Yüklenme Tarihi: 18 Ekim 2008 - 21:50

Mehmet Akif Ersoy tarafından Çanakkale Şehitlerine itafen yazılmış "Çanakkale Şehitlerine" adlı şiirin mükemmel bir yorumla okunarak ve efektlerle süslenerek belgesel-çalışma haline getirilmiş bir videosudur.Şiiri okuyan o kadar müthiş ve içten okumuştur ki,tüylerinizin dik dik olmaması içten bile değildir.mutlaka ama mutlaka izleyİnİz.Mehmet Zihni Karşı'nın Çanakkale Savaşları arşivinden alınmıştır

Etiketler: mehmet akif ersoy, çanakkale şehitlerine, çanakkale, mehmet zihni karsi, zihni hoca,

TAMAMI
  1. necmikoc2 necmikoc2 ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNE Şu boğaz harbi nedir? Var mı ki dünyâda eşi? En kesîf orduların yükleniyor dördü beşi, -Tepeden yol bularak geçmek için Marmara’ya Kaç donanmayla sarılmış ufacık bir karaya. Ne hayâsızca tehaşşüd ki ufuklar kapalı! Nerde - gösterdiği vahşetle " bu : bir Avrupalı " Dedirir - yırtıcı his yoksulu, sırtlan kümesi. Varsa gelmiş , açılıp mahbesi, yâhut kafesi! Eski dünyâ, yeni dünyâ, bütün akvâm-ı beşer, Kaynıyor kum gibi, tûfan gibi, mahşer mahşer. Yedi iklîmi cihânın duruyo 2 hafta önce Şikayet et
  2. ziyaretçi ziyaretçi Allah hepsinden razı olsun bizler ki onların sayesinde bu kadar rahatız.Rabbim hepsinin ayrı ayrı şefaatlerini bizlere nasip etsin 1 ay önce Şikayet et
  3. ziyaretçi ziyaretçi NE HALDEYİZ........? 1 ay önce Şikayet et
  4. izf-49349309 biz layıkmıyız acaba ecdada bi düşünelim ne haldeyiz allah onlardan binlerce kez razı olsun 1 yıl önce Şikayet et
  5. izf-74519679 bu şehitlerimize ne yazarsak yazak kelimelerle annatamayız .ama tek bir kalem annadı bu feryadı.RUHUN ŞAD OLSUN MEHMET AKİF ARSOY ALLAHIN RAMETİ ÜSTÜNE OLSUN 1 yıl önce Şikayet et
  6. izf-74519539 RABBİM BİZLERE BİRDAHA BU ŞİİRLERİ YAZDIRTMASIN RABBİM BU ÜLKENİN ÇİMENTOSU DEMİRİ OLAN TÜRKİYENİN HAYAT SİGORTASI MHP BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN TÜM ŞEHİTLERİMİZİN RUHU ŞAAD MEKANI CENNET KABRİ PİRNUR BİZLERİDE ŞEFATINA NAİL EYLESİN İNŞ... 1 yıl önce Şikayet et
  7. izf-16721163 ALLAH BİZE BİR DAHA MARŞ YAZDIRMASIN RUHLARINIZ ŞAD OLSUN. 1 yıl önce Şikayet et
  8. izf-74518209 bunun fon müziği lazım arkadaşlar acil ya 1 yıl önce Şikayet et
  9. izf-3861899 o savaşta olmayı çok istiyorum.keşke olsaydım bende savaşsaydım o şerefsizlerle KEŞKE...( 2 yıl önce Şikayet et
  10. izf-9027723 hayatım da dinlediğim en güzel şiir 2 yıl önce Şikayet et