Minecraft - Skin Nasıl Yapılır? (Sesli Anlatım)

Yüklenme Tarihi: 26 Temmuz 2013 - 15:15

Lütfen Okuyun!
arkadaşlar Öncelikle Son Yerlerde Sesim Kötü Çıkmış Olabilir Kusura Bakmayın.neden Böyle Oldu Bende Bilmiyorum.ve Yazılının Yanında Birde Sesli Anlatım Olsun İstemiştim.

Etiketler: Minecraft Skin, Wolfteam, Oyun Videoları, online oyun,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. MineCcCrafT MineCcCrafT Teççurpek :D 4 hafta önce Cevapla Şikayet et
  2. Guardian10 Guardian10 byler benim vindows 8 eyer yapamayanlar varsa mausu sağ köşeye sürükleyin bölüm açılır orada ara gelir oraya basın sonra açılan yere %appdata% yazın gelir 2 ay önce Cevapla Şikayet et
  3. Emirhan102002 Emirhan102002 lan bi yürü git isimli diyor hem 2 ay önce Cevapla Şikayet et
  4. Narkozz042 Narkozz042 verebilirmisn kardeşim 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  5. Narkozz042 Narkozz042 aslatın 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  6. Narkozz042 Narkozz042 windows 7 8 yapma videonda 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  7. Narkozz042 Narkozz042 bir şey sorcam 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  8. Narkozz042 Narkozz042 bn 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  9. 147852369oyunda47 147852369oyunda47 window 8 ise nasıl oluo 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  10. save_us save_us ya olum git dışarda saklambaç filan oyna mk 4 ay önce Cevapla Şikayet et