Muhabbet Kuşu Sesi

Yüklenme Tarihi: 15 Nisan 2012 - 10:29

Muhabbet Kuşu Sesi

Etiketler: Muhabbet, kuşu, sesi, mp3, reg,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. MuhammedCan15 MuhammedCan15 benimi kuşum çoku dinor 1 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi aynen bayıldı neredeyse 2 ay önce Cevapla Şikayet et
  3. beyzabinnaztosun beyzabinnaztosun ömerslmgardeş 3 ay önce Cevapla Şikayet et
  4. aasad212 aasad212 kuşum bu sesi çok seviyor 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  5. derodamla derodamla aynen açtım koptu şuan :) 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  6. sweet10 sweet10 benim kuşum kafesinden çıkmaya çalışıyo 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  7. sweet10 sweet10 çok iyi kuşum bilee ötüyo 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  8. mert music mert music bnmkide 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  9. deniz4114 deniz4114 yaa benim kuşum daha 2 günlük hiç ötmüyö daha bana alışamadı ama bunları kuşuma dinletince öyle bir dinliyo ki 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  10. 25dicle25 25dicle25 kuşuma dinletiyorum :) 9 ay önce Cevapla Şikayet et