mustafa yavuz ben dogarken ağlamısım

Yüklenme Tarihi: 23 Mayıs 2009 - 12:52



Etiketler: mustafa, yavuz, ben, dogarken, ağlamısım,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. iz-f-10678805 iz-f-10678805 harika bir parça 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi harbi damardan giriyor 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi hastayım be sana mustafa abi 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi süper parçaa 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi dehsetbe 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi bende doğduğum günden beri ağlıyom kahbe kader 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  7. tlffff tlffff dip bişe ya komaya girdim be ziyannık bi şe yaaaa aq öldürür anasını sikim öldürür bu şarkı yok anasını sikim böle yaaaaaaaaaaaaaaaaa 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. bervin bervin süpeeeereline saglık 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. öle bi şarkı ki duyduğum günden beri müptelasıyım olamaz böle bişe emeğine yüreğine sağlık canım abim 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. gns32 gns32 eline yüreğine sağlık ramazan zileli 5 yıl önce Cevapla Şikayet et