mustafa yıldızdoğan - türkiyem

Yüklenme Tarihi: 27 Aralık 2007 - 17:54

bozkurtların dirilişi

Etiketler: mustafa, Yıldız, Doğan, ölürüm, türkiyem, MHP, ülkücü, bozkurt, vatan, bayrak, turan, vıdeo, klip, gala, tv,

TAMAMI
  1. volkan2133 volkan2133 bi sen bide ahmet abi üzerinize sanatçı tanımıyorum... 5 yıl önce Şikayet et
  2. merve_3838 merve_3838 bu Şarki hİÇ bİ zaman eskİmez en gÜzel Şarkilardan bİrİsİ mustafa abİm sayesİnde ÜlkÜcÜ kiz 38 5 yıl önce Şikayet et
  3. orhan452 orhan452 gerçekten güzel söylüyo hakkını vermek lazım diyor ve bunun türküleri bu milletin evladı olarak dinleyelim diyorum 6 yıl önce Şikayet et
  4. bayburt_bozkurt69 bayburt_bozkurt69 ccc bayburtlu bozkurt ccc 6 yıl önce Şikayet et
  5. bayburt_bozkurt69 bayburt_bozkurt69 ne mutlu türküm diyene..allahıma şükürler olsunkı en güzel mükafatı bana vermıs türk olmayı nasip etmiş 6 yıl önce Şikayet et
  6. ido_106 ido_106 allahına kurban olum bi gün herkes türk olacak bu vatanın altında yasıyıpda ıhanet edenın ta ..... ölürüm türküyem sana 6 yıl önce Şikayet et
  7. mtamay mtamay İzmİr benİm, van benİm! Şeref benİm, Şan benİm! kars, erzurum, erzİncan... konya... ardahan benİm! seneler kutlu bana!.. aylar umutlu bana!.. her an haykiriyorum... tÜrk\’ Üm ne mutlu bana!!!!!!!!! ağzına sağlık mustafa! 6 yıl önce Şikayet et
  8. g_sex g_sex hele sana be abi 6 yıl önce Şikayet et
  9. beyazkurt52 beyazkurt52 işte buu mustafa yıldız dogan:dulkudasım benım:d 6 yıl önce Şikayet et
  10. ati_nefer26 ati_nefer26 ccc 6 yıl önce Şikayet et