oğuzhan koç-sebepsiz aşk

Yüklenme Tarihi: 29 Temmuz 2008 - 00:00

süper bi şarkı, dinlemenizi tavsiye ederim..

Etiketler: Oğuzhan Koç, Bkm Mutfak, sebepsiz aşk,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. ersin_turkkan ersin_turkkan HARİKA YA DEHASIN ABİ 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. oquz97 oquz97 çok güzel bi şarkı gerçekten...bayılıyorum bu şarkıya 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. seni çoooook seviyorum oğuz abiii yaşım 16 olabilir ama sana duyduğum aşk 35lik :):):) seni çokkkklkl öpüyorumm aşkımmm 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. bunyys bunyys bu cocukta ısık var yaa :) görünüyo gerçi... joqq dadnyy mjxx dudıjlerine =) anlayanaaaa .!!! 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. raina1995 raina1995 süper sesin dahada şarkıyı güzelleştiriyor başarılarının devamını temeni ederim 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. casti007 casti007 çok güzel hareketler bunlar :) beğenerek dinlioruz.yeni çalışmalarını beklioruz tebrikler ç.g.h 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. 1992388 1992388 süper bir şarki herkes dinlesin bence 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. sevde27 sevde27 oguzhan abi bu şarkında çok güzel oyunculugunda bir harika zaten 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. cihan_jans cihan_jans tam benlık sarkılar yaa 10 numara varyaa sırf oğuzhan koc ıcın cok gusel harektler bunları ıslıyrm ıns bıgun yılmz erdgn el atarda skec arsnda dınleme fırsatı bulrs :):) 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. ku-b-ra ku-b-ra oğuzhan koç fan club sana kurban olsun :d 45 yıl önce Cevapla Şikayet et