ömer danış - kahpelik son moda

Yüklenme Tarihi: 12 Ocak 2009 - 11:50

kahpeligin son moda oldugu şu günlerde çoqu insana kapak olucak bi şarkı :d

Etiketler: ömer, danış, kahpelik, sön, Moda Videoları,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. ziyaretçi ziyaretçi süpeerrr çok doğru yaa 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. Ziyaretçi Ziyaretçi nasıl bir şarkı yaaa 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. ufohuso ufohuso çok güzel 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi bencede kahpelik artık son moda olmuş 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi kahbelik kimsenin yanında kalmaz şimdi çek git hadi 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi offffffffffff 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi HAYATTA HER ŞEY YALAN DOLA OLMUŞŞ 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  8. burhan3547 burhan3547 böyle şarkı zor yaparlar tamamiyen süper bir parca yüregine saglık çokta güzel seslendirmissiniz favori parcam.....saygılarrr 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. betulbetul61 betulbetul61 arkadaŞlar sİze aynen katiliyorum 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. barbyyyy barbyyyy çoooooooooook süper ya bu şarkıya bayılıyorum:))))) 5 yıl önce Cevapla Şikayet et