otobüs

Yüklenme Tarihi: 31 Temmuz 2008 - 12:09

arkadaşlar 4 cü videomdan en karışık olanı budur o kadar ugraşmadım ama güzeldir

Etiketler: Otobüs, travego, setra, neoplan, diamond, otogar, ilginç, super, hot, Komik, Avatar, hizli, Diyar, istanbul, türkiye,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. hacı otobüslere diyecek lafım yok bi dahaki videonda jet turizim ile şanal kırşehirin resimlerini biraz çok koyarsam bide diyer firmalara ayıp olmasın onlarında resimlerini koy 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. balgibihh balgibihh müzik iyi değil be biraz daha ağır böle türkçe falan iyi olurdu ama yinede iyi olmuş.. 6 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. enes132 enes132 cok kötü olmas ama neden gidmiisin baskalarının cektigi resimleri koymuusnnu heç oldumu simdiiii 6 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. travego17 travego17 arkadaşlar 5. videomuda yaptım sonunda 5. otobüs oyunudr onların resmı vardır hemen girişte en yeniler diyin karşınıza gelecektır budaha guzel oldu aslında cunku muyzık fılan cok guzel Cevapla Şikayet et