pc'de video nasıl çekilir

Yüklenme Tarihi: 18 Kasım 2010 - 19:55

bilgisayarınızda video nasıl çekilirdüzenlenir videolu şekilde anlatım..

Etiketler: pc de video nasıl çekilir, video çekme,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. musa645 musa645 olm videoyu youtubeye felan nasıl atıyon onu söle amk? 2 ay önce Cevapla Şikayet et
  2. guleraltinsoy1 guleraltinsoy1 bendede windowsxp var 5 ay önce Cevapla Şikayet et
  3. guleraltinsoy1 guleraltinsoy1 vay be windovs xp 5 ay önce Cevapla Şikayet et
  4. mikseler mikseler am k bişey anlamdım piç düzgün anlat ne bomba gibisi:)( 6 ay önce Cevapla Şikayet et
  5. KralTalha126788 KralTalha126788 bence bu uzun yolu 7 ay önce Cevapla Şikayet et
  6. 0563218 0563218 en iyisi frez scren video capture beyler 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  7. 0563218 0563218 e 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  8. TaylorSwifties12345CONFESSOR TaylorSwifties12345CONFESSOR Programın adını hiç anlayamadım anlayan varsa yorum atsın... 9 ay önce Cevapla Şikayet et
  9. Ziyaretçi Ziyaretçi mk ling atın bi 1 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. Ziyaretçi Ziyaretçi arkadaşlar oyun içi çekiyomu bu 2 yıl önce Cevapla Şikayet et