Şaban

Yüklenme Tarihi: 17 Eylül 2006 - 00:00

Kemal sunal'dan müthiş sahneler..

Etiketler: Kemal Sunal, Şener Şen,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. eaglemete eaglemete :DD sni cok özlücem :D 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. cenkkal cenkkal kardeŞİm ellerİne saĞlik...kemal sunal\’in yerİnİ kİmse dolduramaz allah rahmet eylesİn mekani cennet olsun... 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. esmer110 esmer110 10 numara.....kemal sunal baba....şenerşen baba...ilyas salman baba... bunlar hep bir birini tamamlayan güzellikler........ 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. abkara abkara allah mekanını cennet etsın 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. neyil neyil bu alemde kalıcı tek komedyen varsa oda kemal baba 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. serdarbaran serdarbaran helal olsun beya kemal abi sen bitanesin bıraktıgın hatıralar yeter beya 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. serhan_63 serhan_63 SEN Bİ EFSANESİN SENİN GİBİSİ ZOR BULUNUR İNŞ. MEKANIN CENETTİR.. 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. antares_01 antares_01 şimdi rüyalarda buluşuruz beeee kemal abiii..... :(( 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. wiktor wiktor tek kelimey le harika yaaa sen bizi güldürdün ya allah ta seni güldürsün ... 45 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. ronaldinho_53 ronaldinho_53 4X4 KEMAL SUNAL 45 yıl önce Cevapla Şikayet et