sinan sami bu dağları aşarım

Yüklenme Tarihi: 07 Aralık 2008 - 00:00

sinan sami klip
yönetmen isa aydın.
msn mail (yonetmenisaaydin@hotmail.com

Etiketler: Sinan Sami, çaykara, cilli kiz, trabzon, zeleka, Horon, karadeniz, isa aydın, Kemençe, ısmail, turut, Volkan, konak, yeni, klip,

TAMAMI
  1. izf-6960531 sinan bey bu türkülerin devamını bekleriz devamı gelsin böyle hareketli olsun sözleride güzel harika bir insansınız kilon biraz var ama göbeksiz insan balkonsuz eve benzer 2 yıl önce Şikayet et
  2. izf-10436397 güzel 2 yıl önce Şikayet et
  3. surmeneli616 surmeneli616 bir gün inş nasipse düğünümde oynarız inş 4 yıl önce Şikayet et
  4. surmeneli616 surmeneli616 bir gün nasip olsa beraber bir klipte oynamak süpersiniz canım kardeşlerim sizi çok seviyom 4 yıl önce Şikayet et
  5. surmeneli616 surmeneli616 horondaki bayanlara sakın laf atmayaın o kadar onlar benim kardeşim ablam o kadar 4 yıl önce Şikayet et
  6. surmeneli616 surmeneli616 slm gene ben yani kabadayı sürmeneli bir gün naip olsa beraber oynasak bir klipte 4 yıl önce Şikayet et
  7. surmeneli616 surmeneli616 oynayan ve müzik söyleyen süper horonddaki kardeşlerime slm sizi seviyom ablalarım ve oğuzum bu sürmeneli sizi çok seviyo 4 yıl önce Şikayet et
  8. bilalclk bilalclk sinan abi kılolu insanların sesi hep güzelmi olurya allahım vermiş waala kurban sesine ilerde bi ğün belki ben çalarım sana az kaldı kemençeci bilal 5 yıl önce Şikayet et
  9. pasa3461 pasa3461 karakter ve ses süper 5 yıl önce Şikayet et