soyunan bir kadın için bu kadar risk alırmıydın???

Yüklenme Tarihi: 13 Temmuz 2008 - 01:43

bu kadar riski alabilecek olan delikanlı varmı :):):) izleyin ve görünnn......

Etiketler: silah, aşk, cesaret,

TAMAMI
  1. muratkfb muratkfb yaw zaten o kadarını hatta daha fazlasını gala viva tv de yapıyolar ne gerek var canına kıymaya bea abi 6 yıl önce Şikayet et
  2. fatos_12 fatos_12 abi ne bu yaaaaaa arkadaşım seni tebrik ediyorum lafın için 250 grm süper çok aradınmı bu lafı 6 yıl önce Şikayet et
  3. berrak_1990 berrak_1990 böyle erkekler sayesende kadınlarda eğleniyor işte :) 6 yıl önce Şikayet et
  4. 60kh4n 60kh4n adam adrenalin için yapıyor herhalde ama silahı ona doğru doğrultsa adrenalin daha da fazla olabilirdi :) 6 yıl önce Şikayet et
  5. auswinner auswinner harbi boyle enayiler halen var ama siz siz olun sakin denemeye bile kalkmayin cokmu kiz istedin insanlik hali kendi guveninle yap silahla deil 6 yıl önce Şikayet et
  6. fernandoarko fernandoarko silahı kadına doğru doğrultsa sadece soymamış başka şeylerde olbilirdi. akıllı olmak lazım :p 6 yıl önce Şikayet et
  7. eskisemih eskisemih abi espiri bu. böyle bir şey yok. bunlar gerçek değil. gerçekte bunu yapmak delilik zaten. siz espirinin, videonun keyfini çıkarmaya bakın. çok hoş olmuş bence. paylaşım için teşekkürler... 6 yıl önce Şikayet et
  8. okkyanus okkyanus yha bunlara gerek yok harbı çk sacmalık :):) 6 yıl önce Şikayet et
  9. volleyboller3 volleyboller3 abİ soncta 250gr degmez bea.!!! ::p:p 6 yıl önce Şikayet et
  10. pckopatgirl pckopatgirl saçmalık kadını kendi zorlada soyabilir xd 6 yıl önce Şikayet et