Şükrü güler-zeynebum

Yüklenme Tarihi: 18 Şubat 2009 - 18:22

Şükrü güler-zeynebum

Etiketler: zeynebum, potomya, karadeniz,

TAMAMI
  1. izf-10547581 süpersiniz kutlarım valla ben trabzonluyum ama bilmem oynamasını çok zevkle izliyorum 8 ay önce Şikayet et
  2. izf-24386367 bende aşık oldum şu zeynebe 9 ay önce Şikayet et
  3. izf-74529926 senin ayranınım şükrü abi :D 12 ay önce Şikayet et
  4. izf-74494887 bir insan sevmese bu sarkı sözlerini yazamaz seni çok sevyrz şükrü güler zonguldaklı murat kadam ve ailesi 1 yıl önce Şikayet et
  5. izf-74494887 böle aska can feda 1 yıl önce Şikayet et
  6. mert_ozyurt mert_ozyurt adamın dıbı o yanı 1 yıl önce Şikayet et
  7. izf-10574891 adamın hası şüükrü güler hys 1 yıl önce Şikayet et
  8. izf-11930251 on numara bı sarkı yaa ask adama bole yazdırıyo demekkı helal sana sukru abı devam abi:) 2 yıl önce Şikayet et
  9. izf-11930251 on numara bı sarkı yaa ask adama bole yazdırıyo demekkı helal sana sukru abı devam abi:) 2 yıl önce Şikayet et
  10. izf-5439595 benimde zeynebumu bana vermiyor lar bende söylüyorum her zman :(((( 2 yıl önce Şikayet et