TANYELİ İNANILMAZ FRİKİK

Yüklenme Tarihi: 28 Eylül 2006 - 00:00

tanyeliden frikik

Etiketler: tanyeli frikik tv,

TAMAMI
  1. 1945 te kata do l sama adındaki bir çocuk öldürüldü ve sakin okuma!bu yazıyı okuyan herkesin dolunaydai>>? arkasında belirip ö ldüreceği söyleniyor bunun olmaması için 5 ayrı videoya bu yazıyı at...yalan değil arkadaşlar yanlişlikla okudum göderiorum napimm:( 4 yıl önce Şikayet et
  2. tanyeliyi görünce bütün damarların sertleşiyo nası bir kadın böyle tek kelime mükemmel çocuk ta doğurdu ama yinede bozulmadı ooofff ooofff ooofff 5 yıl önce Şikayet et
  3. kutluentunc89 kutluentunc89 İyİmİŞ 5 yıl önce Şikayet et
  4. alemci060 alemci060 bayılıyorum bu kadına 6 yıl önce Şikayet et
  5. lord3513 lord3513 uf be bu hatun mükemmel yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 6 yıl önce Şikayet et
  6. mertglr mertglr helal olsun kısada olsa güzel iş tşkr 6 yıl önce Şikayet et
  7. triyakiii triyakiii kısa gardaş devamı olsa ok 7 yıl önce Şikayet et
  8. aykutbaba12 aykutbaba12 ya kardeşim siz müslüman degilmisiniz hadi neyse yabnacılara dediniz müslüman olan birine bari böle şeyler yazmyın ----------ayıp---------- 7 yıl önce Şikayet et
  9. csl_power csl_power BU MU YANI ALLAH TAN FRİRKİK GÖRMEDIK VALLA SAOL NASIL OLDUGUNU OGRENDIK EYWALLAH 7 yıl önce Şikayet et
  10. magazin magazin Hastayım o g............8/10 7 yıl önce Şikayet et