traktör çekişmesi-türk fiat 480-ford 3600

Yüklenme Tarihi: 18 Şubat 2010 - 14:52

karabük zopran köyü

Etiketler: Traktör, traktör çekişmesi, turkfiat 480, ford 3600,

TAMAMI
  1. izf-74568848 arkadaslar bunların cekışmesi bile yanlış fıat zaten çeker bunlarınkı çekışme deyıl oyun aynı motor gucunde o labılırler ama fıatın arkası dolu daha agır cıger dıslılerıylede bunu guclendırıyo yere daha ıyı basar sert zemıne cıksın fordu surur 9 ay önce Şikayet et
  2. izf-1843991 ARKADAŞLAR traktör tarladamı asfalttamı kullanılır? kullanım amacı ne ise tabiiki orada kapıştırılır... ama tbiiki çim üzerindede olmamalı toprak zemnde kapıştırılmalı benncee..... 11 ay önce Şikayet et
  3. izf-1390275 onu fort yer 1 yıl önce Şikayet et
  4. izf-20190439 640 lık fiyat traktörümüz var bizim köyde tümosan traktörvardı 90 95 batmiştı camura ben kendim cıkardım fiyatla 1 yıl önce Şikayet et
  5. izf-748535 ziyartçi koyun kurdun yol fortun 1 yıl önce Şikayet et
  6. izf-8458495 480 ci bilmiyorda ondan çekemiyo 1 yıl önce Şikayet et
  7. izf-569785 ikisida aynı traktör gibi patinaj ediyor.birtane FENDT'in arkasına ikisinide bağlayın birde üçlü pulluk sonra filme alın. 2 yıl önce Şikayet et
  8. izf-789977 480 ölüsü forttu götürür ben 20 yıl 1973 italyan 480 kullandım hala çalışır durum da zehir gibi 2 yıl önce Şikayet et
  9. izf-7713213 ben 3 sene patosa çalışmış adamım 640 dediniz motor 65 beygir bizde new hollad t 8050 va 6030 beygire kadar çıkıyo mesela forttu beyenmiyonuz eski diye bizde fortta var 72 model t5 blok 4 buçuk vites 6640 kın turbosu takılı değil 640 fiat 80 66 getirin yerinden sökemez bizim fort gözümün onunde çicekdağı keklahan rampasında 11 ton taş çektik 1.vites 1.takviyeyle bilmeden konuşmayın 2 yıl önce Şikayet et
  10. pouhgfxhd pouhgfxhd sıkıyorsa yola cıksın fortun tozuna yetişirmi 2 yıl önce Şikayet et