Ukte - Askerim

Yüklenme Tarihi: 28 Şubat 2014 - 16:04

Allah Tüm Askerlerimizin Yardımcısı Olsun. Üstüne Alınan Herkese..

Etiketler: ukte, askerim, Amatör Videolar, Müzik Videoları,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. seviyorum len seni kalbimin sahibiiii 19 saat önce Cevapla Şikayet et
  2. onsuzzzz1212 onsuzzzz1212 askerimmmmmmmm seni çoook seviyorummm van candırrr vana selamlarrrr emremmmmmmmmmmmmm 2 hafta önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi anlamlı söylüyo kızzzzz 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi kızın sesi fena 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  5. nurcanpisiren nurcanpisiren alah sahibini oldurup bana bağışlasınn :) 4 hafta önce Cevapla Şikayet et
  6. ergoen ergoen Saat gece 12 belki 4 hafta önce Cevapla Şikayet et
  7. ergoen ergoen Seviyorum lan seni kalbimin sahibi 4 hafta önce Cevapla Şikayet et
  8. busrabaraktar busrabaraktar safk 7 :) 4 hafta önce Cevapla Şikayet et
  9. sonsigaram10 sonsigaram10 Seviyorum lan seni kalbimin sahibi Sen yeter ki benim ol uğruna kul köleyim İnan beklicem seni bırakırmıyım deli Bi gel göster kendini vallahi çok özledim Askerim askerim uğruna can vereyim Pencere kenarında yollarını gözlerim Orada ne yer içersin Saat gece 12 belki de nöbettesin Ben burda mühebbetteyim 1 ay önce Cevapla Şikayet et
  10. 383121 383121 Seviyorum lan seni kalbimin sahibi Sen yeter ki benim ol uğruna kul köleyim İnan beklicem seni bırakırmıyım deli Bi gel göster kendini vallahi çok özledim Askerim askerim uğruna can vereyim Pencere kenarında yollarını gözlerim Orada ne yer içersin Saat gece 12 belki de nöbettesin Ben burda mühebbetteyim 1 ay önce Cevapla Şikayet et