yalin meleklerin sözü var

Yüklenme Tarihi: 11 Ekim 2008 - 19:43

yalin meleklerin sözü var

Etiketler: Yalın, meleklerin, sözü, var,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. yasemin616161 yasemin616161 canım lülümmmm tek ve son aşkımmmmm gittinnn ellerim gönlüm yüregin bonboş tam 4 sene oldu sen hayatımdasın gitmedin ben ole biliyorumm gidemezsin izi vermicem sen varmışşın gibi hayatıma devam ediyorummmm gittigimiz yerlere tekrar tekrar gidiyorummmm senle konuşuyorummm dertleşiyorummm neden bittik nedennn sende unutamadım ben gibii inş mutlusundur bikere görsem seni bi kere ama y0kk ben seni hep görüyorum aslında dokunuyorum bile koynunda uyuyorum bebegim seni seviyorummm ve hiç vazgeçmicem:(: 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. mstsym mstsym aŞkımm..Canım benim..Nefes Alamıyorum Artık..Dön..Gün Gectıkce.. 4 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. eyyemus97 eyyemus97 haarikaa.... ölüyorum bu şarkıya... 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  4. bu şarkı lülümle benim yıl 2007 lülüm özledim seni ben :( 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  5. deryadst deryadst süper bi şarkı bayılıyorum bu şarkıya yaaa..... assker*mmmmmme gitsin bu şarkı benden onaa:d 5 yıl önce Cevapla Şikayet et
  6. benvemavi benvemavi söz mavi sözzzzz... 6 yıl önce Cevapla Şikayet et
  7. cansu19077 cansu19077 süper bi şarkı yalını çoooooook sewiyorum! tatlım yaa .... 6 yıl önce Cevapla Şikayet et
  8. melankolia_sago melankolia_sago güsel bi şarkı ama sago bin basar 6 yıl önce Cevapla Şikayet et
  9. turkish_bebish turkish_bebish süper bi şarkı yha yalın ın şarkıları cidden çok ggzl oluo 6 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. evet çok güzel bir şarkı ...kadİr senİ sevİyorum aŞkim ben yelİz son nefesimde yanımda sen olcaksın çünkü meleklerin sözü var bitanem. Cevapla Şikayet et