yavuz bingöl = yemin

Yüklenme Tarihi: 15 Eylül 2008 - 21:39

şarkı çok müthiş nede olsa yavuz bingöl söylüyor yorum sizin arkadaşlar

Etiketler: Yavuz Bingöl, Yemin, kemal,

TAMAMI
  1. izf-6425635 gercekten cok derınler goturdu bu sarkı cok guzell... 1 yıl önce Şikayet et
  2. izf-14237043 OFFFF OF SÜPER YORUM SES,SÖZLER HEPSİ Bİ ARADA DAHA NE DENİLİR BİLMEM ..... 2 yıl önce Şikayet et
  3. izf-63832985 sper nedenebilirki 2 yıl önce Şikayet et
  4. telat_erkilic telat_erkilic fennaaa 2 yıl önce Şikayet et
  5. izf-20967 sen bizim en sevdiğimiz üstatlarımızdan birisin 3 yıl önce Şikayet et
  6. m_dal05 m_dal05 ya çok süper bi yorum........ 5 yıl önce Şikayet et
  7. çok seviyorum şarkıyı ve klibi o yüzden facebookta paylaşcam klibi(yavuz bİngÖl abim teşekkürler hep böle şarkılar yap emi :)))) 5 yıl önce Şikayet et
  8. ebruli_26 ebruli_26 çok süperr bir şarkı yüreğine sağlık yavuz abimm başarılarının devamını dilerim 5 yıl önce Şikayet et
  9. htsni htsni htsni hanım inşallah kızmazsınız ama seni çok seviyorum sana süpriz yapmak istedim 5 yıl önce Şikayet et
  10. ofya bu şarkı eskiden kaybettigim çok sevdigim birini hatırlatıyooooooo eskilere gittim yaaaaa emegine saglık arkadaşım 5 yıl önce Şikayet et