yusuf hayaloğlu ’beni tutmayın ulan’

Yüklenme Tarihi: 14 Ekim 2009 - 19:10

beni tutmayın yağmurlu ve upuzun bir yolu düşe kalka yürümeye çalıştım. ve inanılamayacak kadar duygusal bir geçmişimiz oldu seninle. üstelik biz bunu bir ömür boyu sürüp gider sanmıştık. beni tutma öyle sahnelere gelemem, beni tutma çok kötü yanılırsın. ...

Etiketler: Yusuf Hayaloğlu, beni tutmayın, beni tutmayın ulan, yusuf, hayaloğlu, beni, tutmayın, ulan,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. Ziyaretçi Ziyaretçi YA BİRADER İNSAN BU KADAR MI DAMARDAN SÖYYLER HER DİĞNLEYİŞİĞMDE AĞLIYORUM 2 yıl önce Cevapla Şikayet et
  2. sensiz_mc sensiz_mc tutmayın ulan ıh derimmm 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  3. Ziyaretçi Ziyaretçi gelmez bir daha sen gibi rahmet ruhuna,,,,,,,,,, 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  4. Ziyaretçi Ziyaretçi mekanın cenet cenet cenet olsun ey yüce insan ahmetine kavuştun bizi şiirsiz bıraktın 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  5. Ziyaretçi Ziyaretçi tutmayın lan o kadar doluyum ki şimdi bi tükürrüm bozarım havanızı 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi BÖLE BI OZAN BÖYLE Bİ ŞAİR VAR MI YAAAA ÜSTAD RUHUN ŞAAD OLSUN MEKANIN CENNET 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  7. Ziyaretçi Ziyaretçi YA YA YAA ..! 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  8. Ziyaretçi Ziyaretçi bu nasıl insanlıkmışl ulan bu nasıl cefa ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 3 yıl önce Cevapla Şikayet et Sil
  9. zeynep3661 zeynep3661 süperrrrrrr yaaaaaaaaaaa yok böyle bir şiirrrrr mekanı cennet ruhu sad olsun 3 yıl önce Cevapla Şikayet et
  10. mustafa_aksoy01 mustafa_aksoy01 helal olsun gerckten guzel söylems ... mekanın cennet olsun 4 yıl önce Cevapla Şikayet et