Ziynet Sali - Deli

maykop Kanalı maykop
818.901
Yüklenme Tarihi: 26 Ağustos 2013 - 13:21

Ziynet Sali'nin Yeni Klibi "Deli" İlk Kez Ve Sadece İzlesene.com'da

Şarkı Sözleri:

Şimdi şöyle güzel nefes al daha dur
Bunlar iyi günlerin bendede ne
Numaralar var,acırım oralara girmeyelim
Duyguları masaya yatır tek tek
Ayıplardan korunuruz elbet
Sahicimisin bi düşün bakalım
Yanıt yoksa başkasına soralım
Yani ben gidiyorum anlatabiliyor muyum
Hadi Eyvallah
Tiskindim miskinlerden horlamayan köksüzlerden
Sabrı öksüzlerden oof İki dilhem bir çekirdeksin
Geldiğin gibi gideceksin Bu üç günlük dünyada ne hız
Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi di mi
Takmam yüzüğünü evde kalmış sende bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be
Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi di mi
Şimdi şöyle güzel nefes al daha dur
Bunlar iyi günlerin bendede ne
Numaralar var,acırım oralara girmeyelim
Duyguları masaya yatır tek tek
Ayıplardan korunuruz elbet
Sahicimisin bi düşün bakalım
Yanıt yoksa başkasına soralım
Yani ben gidiyorum anlatabiliyormuyum
Hadi Eyvallah
Tiskindim miskinlerden Horlamayan köksüzlerden
Sabrı öksüzlerden oof İki dilhem bir çekirdeksin
Geldiğin gibi gideceksin Bu üç günlük dünyada ne hız
Yakar gemileri içimdeki
Deli riyadını doldurdunda dank etmedi dimi
Takmam yüzüğünü evde kalmış sende bekarlık sultanlık hocam dünya varmış oh be
Yakar gemileri içimdeki deli riyadını doldurdunda dank etmedi di mi

Söz: Sıla Gençoğlu
Müzik: Pritam Chakroborty, Shaukat Ali
Aranjör: Ozan Doğulu
Klip Yönetmeni: Nihat Odabaşı
Yapım Şirketi: DMC

Etiketler: Ziynet Sali, Deli, Türkçe Pop, lyrıc, Müzik Dinle,

TAMAMI

YORUMLAR

Ziyaretçi
ENTER ile yorumunuzu gönderebilirsiniz.
  1. surakose75 surakose75 çok güzel yaw 3 hafta önce Cevapla Şikayet et
  2. reis_0684 reis_0684 içimdeki deli bu şarkıyı dinledikten sonra ortaya çıktı 10 ay önce Cevapla Şikayet et
  3. zeynep2080 zeynep2080 Şimdi içinden hoşlandığın kişiyi düşün , üç kere Bİsmillahirahmenirahim de ve ertesi gün olacakları gör bunu Allah rızası için on yerde paylaş paylaşırsan biri sana aşkını itiraf edecek paylaşmazsan hoşlandığın kişi senden soğuyacakdene de gör Allah rızası dediği, 10 ay önce Cevapla Şikayet et
  4. damla753brt damla753brt takmiycam yüzüğünü evde kal sende.:))))))))))))))))))))))) 11 ay önce Cevapla Şikayet et
  5. nilsuoztas5 nilsuoztas5 Şimdi içinden hoşlandığın kişiyi düşün , üç kere Bİsmillahirahmenirahim de ve ertesi gün olacakları gör bunu Allah rızası için on yerde paylaş paylaşırsan biri sana aşkını itiraf edecek paylaşmazsan hoşlandığın kişi senden soğuyacakdene de gör Allah rızası için dedi kusura bakmayın 11 ay önce Cevapla Şikayet et
  6. Ziyaretçi Ziyaretçi buda herzamanki gibi süper yaaaaaaaa 11 ay önce Cevapla Şikayet et
  7. devran6767 devran6767 ODA BLE YAKARDI :) 12 ay önce Cevapla Şikayet et
  8. r5er r5er Amerikan özentisi bi klip bence 12 ay önce Cevapla Şikayet et
  9. serkanatmaca79274 serkanatmaca79274 aşkım bitanem canısı canım herşeyim iyiki doğdun iyikiii 12 ay önce Cevapla Şikayet et
  10. cebrayil cebrayil sevmek için ğüzel parca 12 ay önce Cevapla Şikayet et