Hoşgeldiniz!

alamancı

Kayseriliden Akıllara Zarar Kaza Anısı 08:04
Kayseriliden Akıllara Zarar Kaza Anısı 6.370 izlenme - 1 yıl önce Beyler bildiginiz gibi ali can abi vefat ettigi zaman anı kalması için böyle videoları internete koyuyor .Yine birgün bu videoları kaydederken can kardeşi ümit bir kaza anısını anlatıyor.
Sokak Röportajları - Almanya'da Türk Olmak 03:27
Sokak Röportajları - Almanya'da Türk Olmak 2.013 izlenme - 2 yıl önce Sokak Röportajları ekibinin Berlin'de yaptığı özel röportaj. bence ekibin en sağlam işi. Önyargılı tavrımız yüzünden gurbetçilerin kimlik karışıklığı yaşaması. ve sadece bizim yüzümüzden de değil. avrupalıların da yüzünden. Şahsen videoyu pişmanlıkla izledim. anlatım bozukluğuma gel.
Alpa Gun – Alper Abi – Bir Alamancının Beykoz da Klip Çekimi! 11:02
Alpa Gun – Alper Abi – Bir Alamancının Beykoz da Klip Çekimi! 1.088 izlenme - 1 yıl önce Alper abi diyor ve olayı bitiriyoruz. 20 senedir gelişemedi şu alamancılar. Hey aynı tatava, aynı tarz aynı.
Çılgın Gurbetçi Jilet Abdi 03:16
Çılgın Gurbetçi Jilet Abdi 505 izlenme - 2 yıl önce Gurbetçi Eleman Bişeyler İçip Kameranın Karşısına Geçmiş Yarı Türkçe Yarı Almanca Konuşarak Kendini Tanıtıyor.
Cem Yılmaz - Türk Telekom Almanya Reklamı 03:32
Cem Yılmaz - Türk Telekom Almanya Reklamı 378 izlenme - 2 yıl önce Görünen o ki Cem yilmaz bu seferde almanya gurbetcilerimiz icin yer yer kültürsel ögeler barindirarak yer yer mizah dolu bir reklam isine girmiş. Sondaki yastik-yorgan dokundurmasina dikkat.
Ülkücü Aşık Genç vs Kırmızı Ferrarili Adam 03:50
Ülkücü Aşık Genç vs Kırmızı Ferrarili Adam 366 izlenme - 2 yıl önce Bir grup gurbetçi gencin çektikleri amatör film. Filmin konusu ülkücü reisin yaşadıkları. Gayet duygusal olmuş. Göz yaşları ile yaşatıyoruz.
Tırcı Ali Abinin Mercedes Macerası 03:55
Tırcı Ali Abinin Mercedes Macerası 157 izlenme - 1 yıl önce Sitede bmw sini satmaya giden gurbetçi videosu ile tanıdığımız hoş sohbet adam ali abinin mercedes macerasını izliyoruz...
Kara Murat Duası 05:30
Kara Murat Duası 97 izlenme - 2 yıl önce Madem nostalji istiyoruz. 2004 yılından geliyor arkadaşlar. Doğaüstü bir video klip. İlginç sözler. Arsız belalardan bin kat daha iyi ama beyler kabul edin. (Tanımıyormuş gibi yorum giriyorum ama bizde dinliyorduk gençken peeh ne zamanlar geçmiş. ) Not: Sagopaya ağır diss içerir.
Dr. HÜSO - Aşkın Anlatıldığı En Güzel Eser 04:03
Dr. HÜSO - Aşkın Anlatıldığı En Güzel Eser 59 izlenme - 1 yıl önce Ben Robot şarkısıyla tanıdığımız Dr. Hüso'dan pyhscodelic ve karşılıksız bir aşka yazılmış harika bir şiir...Sanatçımız bu eserinde fon şarkısıyla bizi 1 büyük rakı içmişe çevirirken şiirin sonunda makam, nota dinlemeden kafadan arabeske geçişi ile Cengiz Kurtoğlu'na selam gönderiyor.
Daum'un Türk Adetlerine Uygun Gelin İstemesi 04:59
Daum'un Türk Adetlerine Uygun Gelin İstemesi 61 izlenme - 1 yıl önce Bursaspor’un teknik direktörü Christoph Daum, oğlu Marcel için Almanya’da yaşayan Türk bir ailenin Filiz isimli kızlarını istedi. Ailenin Köln’e bağlı Hürth kasabasındaki evine ilk önce Daum’un eski eşi, Marcel’in annesi Ursel ve anneannesi geldi. Aradan 1-1,5 saat sonra gecikmeli olarak kızıyla birlikte gelen Christoph Daum’u kapıda ailenin babası karşıladı. Elinde pasta ile gelen Daum, eve girerken Türk geleneklerine uygun bir şekilde ayakkabılarını çıkardı.Aracına binerken aileye getirdiği çiçeği vermeyi heyecandan unuttuğunu son anda fark eden Daum, arabasının bagajından çıkardığı çiçeği gelinin ailesine teslim etti. Daum daha sonra kendi geldiği özel aracıyla evden ayrıldı.
Belçikalılar, Türkiye’yi Ne Kadar Tanıyor? 04:31
Belçikalılar, Türkiye’yi Ne Kadar Tanıyor? 61 izlenme - 1 yıl önce Flaman ve Valon Bölgeleri’ni dolaşarak Zaman Belçika(bu kanaldan alıntı yaptım, reklam derdinde değilim alakam yoktur) olarak Belçikalılara Türkiye’yi sorduk. “Türkiye denilince aklınıza ilk ne geliyor?” sorumuza ilişkin ilginç cevaplar aldık. Ulan hepsi mi gezmiş amına koyim ülkeyi? burda asgari ücretle çalışan milyonlar ay sonunu zor getiriyor, birikim yapıp belçikaya mı gidecekler lan? (genel kültür oğlum tatil yaptıklarından değil diyen dübürcanların şimdiden canı cehenneme lanet herifler)