Hoşgeldiniz!

alkor

Parada Pulda Gözüm Yok, Ben Seni İstiyorum - Selda Alkor Ekrem Bora (Evlat Uğruna) 01:27
Parada Pulda Gözüm Yok, Ben Seni İstiyorum - Selda Alkor Ekrem Bora (Evlat Uğruna) 1.954 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Zeki Müren- Böyle Bir Kara Sevda- Türkan Şoray 02:48
Zeki Müren- Böyle Bir Kara Sevda- Türkan Şoray 5.533 izlenme - 6 yıl önce yeşilçam klasikleri
Zeki Müren Elbet Bir Gün Buluşacağız 05:11
Zeki Müren Elbet Bir Gün Buluşacağız 4.961 izlenme - 6 yıl önce yeşilçam klasikleri
En Güzel Bacaklar Kimde? 00:51
En Güzel Bacaklar Kimde? 1.506 izlenme - 2 yıl önce Oldukça çapkın olan gazeteci Murat her bulduğu bayanla samimi olmaktadır. Kıskanç parsların beyin yediği vahşi bir ortamdır. Masa da bulunan 3 hanım kızımızda Murat'tan nasibini alacaktır. Masa altına çakmak atma numarasını kullanan kahramanımız bayanlarımızın hangisinin en güzel bacaklı olduğuna karar vermeye çalışmaktadır. Soldan sağa Selda Alkor, Neriman Köksal, Suzan Avcı. Film; Yakut gözlü kedi, 1966
Kartallar Yüksek Uçar  ( 1983 - 138 Dk ) 02:18:43
Kartallar Yüksek Uçar ( 1983 - 138 Dk ) 858 izlenme - 1 yıl önce Oyuncular: Sadri Alışık , Selda Alkor , Can Gürzap , Hüseyin Peyda , Alev Altın İlk yıllarından itibaren cumhuriyetin gelişiminin temel alındığı dizi konusu iki ailenin çatışmasını işliyor.
***söyleyin Yıldızlar*** 02:35
***söyleyin Yıldızlar*** 2.396 izlenme - 7 yıl önce selda alkor,cüneyt arkın söyleyin yıldızlar-sinema filminden nostaljik kesit....
Nayır - Nolabilir - Nöyle mi - Abdurrahman Palay (Cüneyt Arkın) 04:54
Nayır - Nolabilir - Nöyle mi - Abdurrahman Palay (Cüneyt Arkın) 835 izlenme - 2 yıl önce Yeşilçam denilince akla gelen ilk repliklerden olan 'Nayır' ve benzerlerini içeren film kesitleri konusundaki eksiklerimizi kapatmak için çalışmalıyız. Daha fazla film izlemeliyiz. Bana nolabilir gibi göründü. Film Künyesi; İlk ve Son (1968) Cüneyt Arkın'ı Abdurrahman Palay, SElda Alkor'u Adalet Cimcoz seslendirmiştir. Abdurrahman Palay, (d. 7 Mayıs 1923, İstanbul - ö. 14 Nisan 2002, İstanbul), Tiyatro ve sinema oyuncusu, seslendirme sanatçısı, yönetmen, senarist. Öğrenim gördüğü liseyi ikinci sınıfta bırakan Palay, memurluk ve futbolculuktan sonra amatör olarak ilgilendiği sanat hayatında profesyonelliğe 1951 yılında Saat 6 Tiyatrosu`nda başladı. 1952'de Mahmut Moralı'nın desteği ve davetiyle Şehir Tiyatrolarında çalışmaya başladı. Ekrem Reşit Rey'in davetiyle İstanbul Radyosu Temsil (tiyatro) Kolu`nda görev yaptı. Bir dönem Oraloğlu Tiyatrosu'nda çalışan sanatçı, 1954 yılından itibaren kamera karşısında da oyunculuk yaptı, seslendirme çalışmalarında bulundu. 1964'te kendi adına bir tiyatro topluluğu kuran Abdurrahman Palay, daha sonra Arena Tiyatrosu'nda rol aldı. 1963 yılından sonra senaryo yazarlığı, film yönetmenliği ve sinema oyunculuğuna yönelen sanatçı, bir filmde yapımcılık deneyimi de yaşamış, ölümünden önceki yıllarını pansiyon işletmeciliği yaparak geçirmiştir. Abdurrahman Palay, Yılmaz Güney, Cüneyt Arkın, Ediz Hun, Orhan Gencebay, Göksel Arsoy, Ümit Besen gibi birçok sanatçıyı seslendirmiş, seslendirme yönetmenliği yapmıştır. Sanatçı; kendine has telaffuzuyla Türk sineması'na n'ayır, n'olamaz, n'Alev gibi sözcükleri kazandırmış olmasıyla ünlüdür.
Merhaba Bebek... - Selda Alkor Ekrem Bora (Evlat Uğruna) 01:48
Merhaba Bebek... - Selda Alkor Ekrem Bora (Evlat Uğruna) 984 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Müsadenle Seni Öpebilir Miyim? - Selda Alkor Ekrem Bora (Evlat Uğruna) 01:05
Müsadenle Seni Öpebilir Miyim? - Selda Alkor Ekrem Bora (Evlat Uğruna) 962 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
İntikam Uğruna - Selda Alkor & Cüneyt Arkın (1966) 01:49
İntikam Uğruna - Selda Alkor & Cüneyt Arkın (1966) 646 izlenme - 2 yıl önce 1966 yapımı bir uyarlama filmi olan, başrollerini Cüneyt Arkın ve Selda Alkor'un paylaştığı İntikam Uğruna filminin en iyi sahnesi. Sahne de birbirine aşık olan Sedat ile Semra'nın; yıllardır aradığımız ve yakın zamanda deşifre edip dün alkışlarla yaşıyorum bandrolü ile nette ilk yayınını yaptığımız muhteşem melodi eşliğinde konuşmaları karşınızda efendim. Melodi için: http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/94484/franck-pourcel-elle-etait-belle-pourtant-intikam-ugruna-1966
Zeki Müren Böyle Bir Kara Sevda 02:50
Zeki Müren Böyle Bir Kara Sevda 1.971 izlenme - 6 yıl önce yeşilçam klasikleri
Selda Alkor 03:08
Selda Alkor "yarın Yeni Bir Gün Olacak" 1968 413 izlenme - 3 yıl önce Daha fazla nostalji için youtube DUNEBAKANHAKAN
Yakut Gözlü Kedi - Cüneyt Arkın (1967 - 107 dk) 01:47:01
Yakut Gözlü Kedi - Cüneyt Arkın (1967 - 107 dk) 667 izlenme - 1 yıl önce Yönetmen : Nejat Saydam Senaryo : Ümit Deniz, Nejat Saydam Yapımcı : Murat Köseoğlu Müzik : Tuncer Aydınoğlu Görüntü Yönetmeni : Melih Sertesen Eser : Ümit Deniz Süre : 100 dk Tür : Polisiye Özellikler : Siyah Beyaz Oyuncular: Cüneyt Arkın, Selda Alkor, Neriman Köksal, Suzan Avcı, Tunç Oral, Sevinç Pekin, Sami Hazinses, Hayri Esen, Muammer Gözalan, Reha Kıral, Jale Öz, Asım Nipton, Hüseyin Zan, Vahit Volkan, Kaya Volkan, Adnan Mersinli, Lamia Yal, Osman Türkoğlu, İsmail Varol, Mustafa Yavuz , Fethi İnan, Hüseyin Salıcı, Naciye Topal, Remziye Urguçlar, Sadettin Erbil, Nedret Güvenç, Jeyan Mahfi Tözüm, Fuat İşhan, Cüneyt Türel, Mücap Ofluoğlu Henry Mancini’nin ‘Hatari!’ (1962) için yaptığı ‘Baby Elephant Walk’ (1961) ve Kolaylık İş (kitapta ‘İşçi Bulma’) İdarehanesindeki sekretere artist olmak için ‘rejisörün yatak odasından’ başka (ama sonucun değişmediği) seçenekler de olduğunu anlatmaya çalışan Foto Muhabiri Aslan; “(Zafer Önen’in sesi ile) Yeşilçam’a giden yollar Babıâli’den geçer. Seni meşhur edebilirim. Büyük, büyük, çok büyük bir yıldız olabilirsin. Yalnız bazı fedakârlıklarda bulunmak lazım. Mesela, bu akşam seninle buluşabiliriz.” “İsmim Murat… Murat Davman.” [(Ümit Deniz) (1961) (Türkiye Yayınevi / Günün Kitapları-Sf. 16).] Kahramanımız, “My name is Bond… James Bond” diyen İngiliz ustasına benzer şekilde kendini böyle tanıtıyor. Gazeteci ama daha çok ‘dedektif’. Kadın görmesin ‘soğuk bir pınardan su içen garip bir yolcu gibi kana kana öpüyor’ (Sf. 89 ve 123). En büyük yardımcısı ‘cep tabancası’ dediği Aslan. (Romandaki polis muhabiri Aslan Bulur ve fotoğrafçı Burhan Temizel, belki de ‘kalabalık etmesinler’ diye filmde tek kişi olmuş.) ‘The Sounds of Hatari’ (1962) (Mancini) ve ‘Thunderball’daki (1965) ‘Bond Below Disco Volante’ (John Barry) melodileri eşliğinde Sadettin Erbil’in anlattıkları; “Milattan 167 sene evvel Kore’de bir mabette muazzam bir Buda heykeli vardı. Bunun gözleri yerinde de iki kocaman yakut bulunuyordu. Dünyanın en büyük mücevherlerini teşkil eden bu kızıl taşlar bugünkü para ile en az 10 milyon lira kıymetindeydi. O sırada Kore’de çıkan bir ihtilal bu heykelin de yağma edilmesine sebep oldu. Aradan yıllar ve asırlar geçti. Bu kızıl taşlar seneler senesi sahiplerine uğursuzluk getirmekte devam ettiler. Bir Buda heykelinin gözü olarak devam eden (‘başlayan’ diyecekti) bu maceralarında muhtelif kılıklarda ve muhtelif yerlerde göründüler ve en sonunda da bir kediye göz oldular. Bu kedinin adı Yakut Gözlü Kedi’dir. Dünyanın dört tarafından (‘dört bir tarafından’ mı demeliydi) birçok maceraperest Yakut Gözlü Kedi’nin peşine düştü. Türkiye’den de iki insan senelerdir paralarını ve emeklerini bu Yakut Gözlü Kedi’nin bulunmasına harcamışlardı. Bunlardan Hüsameddin Bey bir karanlık gecede bu Yakut Gözlü Kedi’ye Almanya’da bir mezarlıkta sahip oldu.” Sevinci çok kısa sürüyor. ‘Uğursuzluk’ burada da kendini gösterir. Konsolosluktan, ilerde adının Abdürrezzak olduğunu öğreneceğimiz bir arkadaşı onu öldürerek taşlara el koyar. Yıllar sonra eski Berlin Şehbenderimiz (Konsolos) Abdürrezzak Paşa’nın İstanbul, Çamlıca’daki Köşk’ü. 15 (romanda 700) kişilik bir davet var. Murat’ın (romandakinin aksine siyah bir smokinle) orada bulunma nedeni tamamen ‘mesleki’; Gazetenin patronu Naci Baba’nın isteği ile ev sahibini ‘büyük bir tehdide karşı’ uyarmak için. Ama şimdilik ‘yeşillerin en güzelinden yaratılmış bir çift gözle’, Aylin’le beraber. Paşa ile ancak asılı bulunduğu ağaçtan indirirken ilgilenebiliyor. Daha polis gelmeden, bahçe duvarı dışında, katilleri bulmuştu bile. ‘Chateau Flight’ (1965) (Barry) melodisi ile izlediğimiz kavga sırasında gözü, onlarla beraber olan bir genç kızın (sonradan adının Jale Sayan olduğunu öğreneceğiz) bacaklarına takılınca başına gelen bir darbe ile bayılır. Gangsterlerin kaçtığı ‘34 AP 811’ plakalı otomobili ‘Kendini Arayan Adam’ (1963) filminde İstanbul Emniyet Müdürlüğü 2. Şube Başkomiserlerinden Rıfkı kullanıyordu. Cinayet Masası Şefi (romanda 2. Şube Müdürü) Necdet Atak. Tıpkı Sherlock Holmes. Kahramanımızın çocukluk arkadaşı. ‘Bir karı, bir kaynana derdi çekmeyeyim’ diye evlenmemiş (sf. 50). Ama Murat’ın varlığı onu çok daha zor durumlara sokuyor. Görüntüye ilk geldiğinde bir büyüteçle Abdürrezzak Paşa’nın asıldığı ipi (dağcıların kullandığı ince dakron halat) inceliyordu. Onun yardımı ile aileyi tanıyoruz. Paşa’nın kızı Hüsniye Molvan. İç dünyası pek sağlıklı değil. Avrupa’da, 13 yaşındayken bir aşk macerası yaşamış. Sonradan bu kişinin Berlin Sefaret Başkâtibi Hüsameddin olduğunu hayretle öğreniyoruz. Daha da şaşırtıcı olanı Başkâtip ölünce oğlu (Köşk’ün şoförü Yusuf) ile beraber olur. Paşa’nın oğlu Muhtar Molvan. Bir otomobil kazasında belden aşağısı sakat kalmış. İki kızı (Aylin ve Serap) ve Avrupa’dan dönmek üzere olan bir oğlu (‘Akliye ve Asabiye Mütehassısı’ Tarık) var. Bu genç, uzmanlığı ile halasının sorunlarını anlayabilseydi başta kendisinin ve babasının olmak üzere pek çok kişinin hayatını kurtarabilirdi. Evin emektar Kâhyası Rıdvan Tanrıkulu (romanda soyadı Tezer). Şoför Yusuf cinayetten sonra ortalıktan kaybolur. “Arap saçı, bu içine karıştığım maceranın yanında tren yolu gibi düz kalırdı.” Murat böyle diyor (sf. 109) ama bunca koşuşturma sırasında Hüsniye, Serap, Aylin ve Jale’yi ‘yakından tanımak’ için bol bol zamanı olur. Sonrası çok hızlı; ‘Runaway’ (1961) (Del Shannon / Max Crook) ile dans edilen ‘Genç Yıldızlar (romanda Moda Minyatür Golf) Kulübü’nde Garson Ali’den ‘esas patron’un Köşk’te olduğunu öğreniyor. Bu arada, Muhtar Bey, babası gibi dakron iple öldürülür. (Göğsüne iliştirilen kâğıtta aynı yazı; ‘Eden Bulur.’) Tarık ise, Yusuf’un işkencesi ile. Talihsiz adamın not defterindeki yazılar [‘E.K.T.-K:3-S:24-P:3’ (Necdet’i seslendiren Mücap Ofluoğlu ‘S’yi ‘5’ olarak okuyor)] Köşk’teki gizli geçidin bulunmasını sağlar. Açılımı; “Eski Konaklar Tarihi (romanda ‘Eski Konakların Tarihçesi’) kitabının üçüncü bölüm 24. sayfadaki üçüncü paragraf.” (Yusuf bu geçitten yararlanarak köşke girip cinayetleri işlemiş.) ‘Zırtapoz işi’ dedikleri şiir ise Yakutların; “Beyaz tüllü geminin//Mavidir gözleri//İki defa ileri//Üç defa geri//Çıkarır ortaya//Aradığın yeri.” (Filmde maket, romanda resimdeki gemi için.) Necdet, aslında “Haçlı bir geminin//Mantıktır dümeni” olan başlangıcı üç kadına yanlış ipucu vermek için değişik okumuş. Kitapta ise ilk mısra “Bayraklı geminin” şeklinde. Hüsniye, filmde Yusuf, romanda ise kendini korumaya çalışan Murat tarafından öldürülür. ‘Goldfinger’dan (1964) anımsadığımız ‘Dawn Raid on Fort Knox’ (Barry) ile izlenen ‘Taş Ocağındaki’ kavgada Yusuf yaralı (romanda ölü) olarak ele geçiyor. ‘The Soft Touch’ (1962) (Mancini). Aylin; “Hayatımın mühim bir kısmi Avrupa’da geçti. Fakat buna rağmen (ne demekse) sen tanıdığım tek erkeksin. İstersen bana ‘deli’ de ama beni iste, beni sev.” Kahramanımız, ‘Murat Davman Kaidesi’ni bozarak ona söz vermişti; “Seninle evlenebilirim.” Ancak filmin sonunda “Bu sefer kapana kısıldın galiba” diyen Necdet’e göz kırpması, Aslan’ın kafasını “mümkün değil” anlamında sallaması ‘kural’ın bozulmayacağını düşündürdü. (Yazan: Murat Çelenligil)
Bilinmez Ki 02:58
Bilinmez Ki 1.152 izlenme - 7 yıl önce selda alkor-bilinmez ki...
Uzun Süre Avrupada Yaşadım Ama Kimseye Vermedim 01:52
Uzun Süre Avrupada Yaşadım Ama Kimseye Vermedim 358 izlenme - 2 yıl önce Yakut Gözlü Kedi filminden sitemize uygun olan son kesiti yayınlıyoruz. Daha önce bir çok parçası yayınladığımız bu film de James Bond kıvamındaki gazeteci Murat Davman (Cüneyt Arkın)'ın hikayesini anlatmaktadır. Kadın erkek arasındaki yalanlarsa yüzyıllardır olduğu gibi aynı ivedelikle kesitimizde mevcuttur.
Çılgın Atmak Nedir? Nasıl Atılır? - Eğitim Videosu 01:05
Çılgın Atmak Nedir? Nasıl Atılır? - Eğitim Videosu 270 izlenme - 1 yıl önce Barlarda, kulüplerde kendince figürler sergileyip çılgın atan hanım kızlarımızı görüyorum. Ne kadar sıradan, özgünlükten uzak figürler onlar aman allahım diyip kahroluyorum, akabinde kendimi sokaklara vuruyorum. Derken benim de bir katkım olabilir, karanlığa küfredeceğime mum yakabilirim, sistemin çarkları nedir dedim ve genç hanım kızlarımız için bu eğitim videosunu hazır ettim. Müzik önemli değildir, ister kaleden çılgın atın, ister yarim ne güzel kulunçların var türküsünde oynayın ama bu figürleri uygulayın. Görün bakın nasıl da popüler oluyorsunuz ve er kişilerinin bakışlarını üzerinizde topluyorsunuz... Çılgın atarkenki videolarınızı bekliyoruz.
Günahsızlar – Selda Alkor & Erden Güvenç (1968 - 77 Dakika) 01:16:48
Günahsızlar – Selda Alkor & Erden Güvenç (1968 - 77 Dakika) 194 izlenme - 1 yıl önce Semih Evin'in yönetmenliğini yaptığı filmin konusu; Murat ile Selma, Murat’ın babasının itirazına rağmen evlenirler. Selam’ya eskiden beri gözü olan Necin,Selma’ya tecavüze kalkışınca Selma adamı öldürür. Selma,hapise düştükten sonra kocası Murat, Selma’nın öldürdüğü adamla ilişkisi olduğunu düşünerek başka bir kadınla evlenir.
Babası Yok Onun! - Selda Alkor (Evlat Uğruna) 00:33
Babası Yok Onun! - Selda Alkor (Evlat Uğruna) 259 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Franck Pourcel - Elle Etait Belle Pourtant - İntikam Uğruna (1966) 03:12
Franck Pourcel - Elle Etait Belle Pourtant - İntikam Uğruna (1966) 142 izlenme - 1 yıl önce Alkışlarla Yaşıyorum bandrolü altında nette ilk yayınlara devam ediyor.. ve yine ve yeniden bu sitenin gerçek sahiplerine, nostalji tutkunlarına küçük bir hediye ile İntikam Uğruna 1966 filminin en iyi sahnesinde karşılaştığım ve yıllarca aradığım bir melodiyi sizinle paylaşmak istiyorum. Yeşilçam Müzikleri - 60`s 70`s and 80`s Instrumental Soundtracks and Scores grubumuza, Mehmet Çapan Bey ve Fatih Keskin kardeşime ve nostalji tutkunu dostlarıma ithafen. Alkışlarla yaşatılması dileğiyle.
Ayna Dur Biraz 04:05
Ayna Dur Biraz 794 izlenme - 6 yıl önce yeşilçam klasikleri
Çok Eski Bir Aile Dostu - Selda Alkor Ekrem Bora Selma Güneri (Evlat Uğruna) 02:33
Çok Eski Bir Aile Dostu - Selda Alkor Ekrem Bora Selma Güneri (Evlat Uğruna) 220 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Söyle Beni Seviyor Musun? - Selda Alkor (Evlat Uğruna) 02:08
Söyle Beni Seviyor Musun? - Selda Alkor (Evlat Uğruna) 203 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Çapkın Cüneyt Arkın ve Yeni Komşu 01:17
Çapkın Cüneyt Arkın ve Yeni Komşu 182 izlenme - 2 yıl önce başrollerini cüneyt arkın ve selda alkor'un paylaştığı 1968 yapımı siyah beyaz nostaljik filmden ev sahibi cücü abimizin yeni komşu kızı nasıl ayarlabilirim üzerine kendisiyle yürüttüğü fikir alışverişini ders mahiyetinde izliyoruz buyrun...
Onu Hepimiz Biraz Öldürdük - Selda Alkor Muzaffer Tema (Evlat Uğruna) 01:49
Onu Hepimiz Biraz Öldürdük - Selda Alkor Muzaffer Tema (Evlat Uğruna) 173 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Aman Canım Bir Kadehten Ne Çıkar? - Selda Alkor 00:34
Aman Canım Bir Kadehten Ne Çıkar? - Selda Alkor 157 izlenme - 2 yıl önce Küçük bir kentte yaşayan Oya (Selda Alkor) babasının ölümü üzerine iş bulmak umuduyla İstanbul’a gelir. Raslantı eseri tanıştığı pavyon sahibi Vural (Ekrem Bora) sesinin güzelliğini farkettiği Oya’ya şarkıcı olarak iş verir. Vural Oya’nın gençliği ve güzelliğinden etkilenip ona aşık olur. Oya Vural’ı reddeder. Duygu ve tutkularına gem vuramayan Vural ise bir gün Oya’ya saldırır. Oya kaçarken zengin ve ünlü bir avukat olan Doğan (Muzaffer Tema) arabası ile çarpıştığı genç kızı hastaneye götürür. Oya ertesi gün hastaneden çıkar. İşinden de ayrılır ama anlaşması gereği Vural tazminat ister. Oysa Oya’nın hiç parası yoktur. Doğan’la birbirlerine aşık olmuşlardır. Doğan’ın annesi ise bu ilişkiden rahatsızdır ve evlenmelerine engel olmak için her şeyi dener. Sonunda aşk galip gelir ve ikisi evlenirler. Doğan’ın Oya’nın daha önce pavyonda şarkıcılık yaptığından haberi yoktur. Oya’nın peşini bırakmayan Vural ise Oya’dan, gerçeği anlatmaması karşılığında şantajla tehdit ederek para ister. Doğan iş için Ankara’ya gittiğinde de evlerine giderek kendisini Oya’nın akrabası olarak tanıtır. Kayınvalidesinin gerçeği öğrenmesinden korkan Oya, Vural’la onun istediği parayı vermek üzere randevulaşır. Doğan’ın annesi gelişmelerden şüphelenerek onları izler ve buluştuklarını görür. Vural ile konuşur. Vural sevgili olduklarını söyler. Oya ise hamiledir ve kayınvalidesinin suçlamaları sonucu Doğan’ın üzülmemesi için evi terkeder. Bir süre sonra bir kız çocuğu doğurur. Adını Sevgi koyar. Anneliğin verdiği mutlulukla yaşama yeniden bağlanır ve kızına bakabilmek için barlarda çalışmaya başlar. Yıllar geçer, Sevgi bir genç kız olur (Selma Güneri). Annesine barlarda çalıştığı için kızgındır. Bir gün Oya ile karşılaşan Vural evine gittiğinde kızı Sevgi ile tanışır ve bu genç kıza kur yapar. Sevgi annesinin engellemelerine karşın evi terkederek Vural’ın pavyonunda çalışmaya başlar. Oya kızının mahvolmaması için Vural’ı öldürür. Mahkemede hakim Doğan’dır ve Oya’yı tanır. Oya Sevgi’nin kızları olduğunu anlatır ve rahatsızlanıp hastaneye kaldırılır. Ölmeden önce Doğan’a her şeyi söyler. Sevgi ise yaptıklarından pişmandır. Filmin Adı: Evlat Uğruna Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ekrem Bora, Selda Alkor Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1967
Renkli İspirto ile Anestezi 00:37
Renkli İspirto ile Anestezi 101 izlenme - 2 yıl önce Gün geçmiyorki renkli ispirtonun bir faydası ortaya çıkmasın!Münir Özkul üstadın,yaralanan Kartal abimize renkli ispirto ile uyguladığı tıbbi müdahaleyi izleyelim. Ameliyata başlıyoruz.. (Elveda/1967)
Altın Kollu Adam - Sıradışı Dans 02:48
Altın Kollu Adam - Sıradışı Dans 76 izlenme - 2 yıl önce 1966 Altın Kollu Adam filminden izleyeceğiniz bu sahne, özellikle Selda Alkor'un 01:55 dk'sında TPAO Batman Orkestrası'nın seslendirdiği Kaleden Top Atarlar parçası eşliğinde yapacağı sıradışı dans ile akıllarınıza kazınacak ayrıca aralarında geçen diyalogların da pek aklınızdan çıkacağını sanmıyorum... Kısa Hali için tıklayınız; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/8981/cilgin-atmak-nedir-nasil-atilir---egitim-videosu
Selda Alkor | Pazar Magazin Röportajı | 20 Nisan 2014 04:54
Selda Alkor | Pazar Magazin Röportajı | 20 Nisan 2014 70 izlenme - 3 yıl önce Sinemanın Efsanevi Yıldızı Selda Alkor Evinin Kapılarını 'pazar Magazin' Kameralarına Açtı Ve Seyhan Erdağ İle Röportaj Yaptı
Selda Alkor | Pazar Magazin Röportajı | 20 Nisan 2014 04:54
Selda Alkor | Pazar Magazin Röportajı | 20 Nisan 2014 33 izlenme - 3 yıl önce Selda Alkor | Pazar Magazin Röportajı | 20 Nisan 2014