Hoşgeldiniz!

asap

Alexandra Stan - Get Back Asap 03:29
Alexandra Stan - Get Back Asap 43.324 izlenme - 3 yıl önce Şarkı Sözü: Yeah, yeah, yeah, oh yeah! [x4] Whoah [x7] Baby dive with me, And feel the waves, Feel the waves... Whoah, whoah... Baby come with me, Fall into place, Fall in place... You will watch, Wa-wa-wa watch bikinis no top, See my sex sex sex sexy bikinis would drop. Tic-tac-toe don't play me I'll stop Tonight I will make you mine. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Whoah [x7] Yeah, yeah, yeah, oh yeah Yeah, yeah, yeah, oh yeah [x4] Whoah, whoah You will watch, Wa-wa-wa watch bikinis no top, See my sex sex sex sexy bikinis would drop. Tic-tac-toe don't play me I'll stop, Tonight I will make you mine. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Get back A.S.A.P. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Get back A.S.A.P. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Yeah, yeah, yeah, oh yeah. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Get back A.S.A.P.
Asap Rocky - LSD 05:27
Asap Rocky - LSD 6.746 izlenme - 2 yıl önce Asap Rocky - LSD (Video Klip 2015) Şarkı Sözleri (Lyrics): [Verse 1] I know I dream about her all day I think about her with her clothes off I'm ridin' 'round with my system pumpin' LSD I look for ways to say, "I love you" But I ain't into makin' love songs Baby, I'm just rappin' to this LSD She ain't a stranger to the city life I introduce her to this hippy life We make love under pretty lights, LSD (Acid) I get a feelin' it's a trippy night Them other drugs just don't fit me right Girl, I really fuckin' want love, sex, dream Another quarter to the face system Make no mistakes, it's on, a leap of faith for love It takes a place in feelin' that you crave doin' Love, Sex, Dreams [Chorus] It started in Hollywood Dreamin' of sharin' love My tongue had a loss for words Cause my feelings just said it all Party just started up Dreamin' of sharin' worlds Held this feeling for way too long Said I really wanna let it go [Verse 2] I've been gettin' fly because the gimmick's so dope I've been getting high cause I figured Lord told me I've been drinking, driving, I will never go home I'm gon' stay drivin' cause the weather so cold Feeling low some times when the light shines down Takes me high Can you feel it? Can you feel it? Feeling low sometimes when the light shines down Takes me high Can you feel it? Can you feel it? [Interlude] For all them hoes that was frontin' on niggas back in the day (this for my broke jiggy niggas) excuse me, fuck out my face. They say wealth is in the mind, not the closet, I learned that from a very wise man [Verse 3] Okay excuse me, Mr. Bill Collector, I got problems My check arrive mañana, I'ma pay my debt, I promise I spent 20 thousand dollars with my partners in Bahamas Another 20 thousand dollars on Rick Owens out in Barneys I said excuse me, why the fuck you lookin'? What's your problem? I swear we gon' have drama if you touch my tailored garments All you see is niggas here, so that means it's triggers there What you mean? We got weed, and codeine and bricks for sale I bet a lot of niggas plottin' so you know I got that heater, bruh Try my side in Harlem, catch me ridin' with my nina, bruh She got an apple bottom that remind you of Bonita, bruh Oh you mean like Q-Tip? Now that girl my new bitch Excuse me, no, I believe the proper term's excuse you I could switch up on you niggas and start shittin' if I choose to That's when the new you becomin' different since they knew you I guess the new me is gon' take some gettin' used to [Chorus] It started in Hollywood Dreamin' of sharin' love My tongue had a loss for words Cause my feelings just said it all [Outro] I look for ways to say, "I love you" But I ain't into makin' love songs Baby I'm just rappin' to this LSD Tüm müzik videoları yüksek ses ve görüntü kalitesinde izlesene.com'da! A$AP Rocky - LSD Directed By Dexter Navy Co-Directed By A$AP Rocky An AWGE Film Special Thanks To PKCZ/LHD Inc
Skrillex & Birdy Nam Nam - Wild For The Night (Explicit) 05:51
Skrillex & Birdy Nam Nam - Wild For The Night (Explicit) 14.618 izlenme - 4 yıl önce Music video by A$AP Rocky featuring Skrillex & Birdy Nam Nam performing Wild For The Night. (C) 2013 RCA Records, a division of Sony Music Entertainment
Selena Gomez - Good For You (Audio) ft. A$AP Rocky 03:40
Selena Gomez - Good For You (Audio) ft. A$AP Rocky 3.539 izlenme - 1 yıl önce The new single out now on iTunes: http://smarturl.it/GoodForYouSG http://vevo.ly/BFN3cD
Selena Gomez Good For You Audio ft ASAP Rocky 03:40
Selena Gomez Good For You Audio ft ASAP Rocky 740 izlenme - 6 ay önce Get 'Kill Em With Kindness,’ out now: iTunes: http://smarturl.it/SGRevival Google Play: http://smarturl.it/SGRevivalGPstnd
Alexandra Stan Get Back Asap Hd 03:36
Alexandra Stan Get Back Asap Hd 8.038 izlenme - 5 yıl önce
Selena Gomez - Good For You (Yeni Klip) 03:14
Selena Gomez - Good For You (Yeni Klip) 2.947 izlenme - 1 yıl önce Selena Gomez - Good For You ft. Asap Rocky (Yepyeni Klip) İlk kez İzlesene.com'da!! Selena Gomez Asap Rocky ile yepyeni bir klip yaptı!!(26.06.2015) Get “Good For You” ft. A$AP Rocky on iTunes now: http://smarturl.it/GoodForYouSG http://vevo.ly/LNGDWS
Asap Ferg Feat. Asap Rocky - Shabba 05:18
Asap Ferg Feat. Asap Rocky - Shabba 3.529 izlenme - 3 yıl önce Asap Ferg feat. Asap Rocky - Shabba (Yeni Klip 2013)
Asap Rocky - Long Live Asap 04:58
Asap Rocky - Long Live Asap 3.843 izlenme - 4 yıl önce ASAP Rocky - Long Live ASAP (Official Video)
Alexandra Stan Get Back (Asap) Offıcıal Vıdeo 03:41
Alexandra Stan Get Back (Asap) Offıcıal Vıdeo 4.464 izlenme - 5 yıl önce Alexandra Stan Get Back (ASAP) OFFICIAL VIDEO,Hd video klip,2011 ve 2012 yılı en hit klipler,erdal koçgürbüz,yedibeni7
Asap Rocky Ft. Drake, 2 Chainz | Kendrick La - Fuckin' Problems (Official Video) 03:52
Asap Rocky Ft. Drake, 2 Chainz | Kendrick La - Fuckin' Problems (Official Video) 5.426 izlenme - 4 yıl önce ASAP Rocky ft. Drake, 2 Chainz | Kendrick La - Fuckin' Problems (Official Video)
Asap Ferg - Work ( Remix ) 04:44
Asap Ferg - Work ( Remix ) 2.775 izlenme - 3 yıl önce Asap Ferg - Work ( Remix )
Alexandra Stan Get Back Asap [hq]-1 03:29
Alexandra Stan Get Back Asap [hq]-1 4.558 izlenme - 5 yıl önce alexandra stan get back asap [hq]-1
Alexandra Stan - Get Back (Asap) Official Video 03:41
Alexandra Stan - Get Back (Asap) Official Video 3.794 izlenme - 4 yıl önce Alexandra Stan - Get Back (ASAP) Official Video
A$AP Rocky - LSD (Türkçe Altyazılı) 05:27
A$AP Rocky - LSD (Türkçe Altyazılı) 1.205 izlenme - 2 yıl önce Daha fazlası için: fb.com/rapceviri 1- hava soğuk derken sorunlarından bahsediyor 2- Tribe Called Quest'in Bonita Applebum şarkısına gönderme 3- Q-tip=Tribe Called Quest not: dream'i düş olarak çevirdim, en uygun öyle geldi.
alexandra stan - get back [asap] 03:41
alexandra stan - get back [asap] 6.422 izlenme - 5 yıl önce alexandra stan - get back [offigal video] 2011
Galatasaray Braga Sc - Şampiyonlar Ligi Müziği 02:47
Galatasaray Braga Sc - Şampiyonlar Ligi Müziği 3.911 izlenme - 4 yıl önce yorumunuzu bekliyorum arkadaşlar......barancr
Selena Gomez Good For You Audio ft Asap Rocky 03:40
Selena Gomez Good For You Audio ft Asap Rocky 1.358 izlenme - 1 yıl önce 22.06.2015 günü Komedi Türk kanalına yüklediğim "Selena Gomez Good For You Audio ft Asap Rocky" başlıklı videoyu izleyin. Daha fazla müzik dinlemek için tıklayın: http://www.izlesene.com/muzik Şarkı Sözleri: I'm on my 14 carats 14 ayardayım I'm 14 carat 14 ayarım Doing it up like Midas Midas gibi yap Now you say I got a touch Şimdi bir kere dokunmam lazım diyorsun So good, so good Çok iyi, çok iyi Make you never wanna leave Asla bırakmayı istememeni sağlayacağım So don't, so don't Yani olmaz, yani olmaz Gonna wear that dress you like, skin-tight Beğendiğin dar elbiseyi giyeceğim Do my hair up real, real nice Saçımı güzelce toplayacağım And syncopate my skin to your heart beating Ve nasıl nefes alıyorsan tenimin ritmini ona göre ayarlayacağım Cause I just wanna look good for you, good for you Çünkü ben sadece sana güzel görünmek istiyorum, sana güzel görünmek I just wanna look good for you, good for you Ben sadece sana güzel görünmek istiyorum, sana güzel görünmek Let me show you how proud I am to be yours Senin olmak için nasıl gururlandığımı göstermeme izin ver Leave this dress a mess on the floor Bu elbiseyi yere bir dağınıklık olarak bırak And still look good for you, good for you Ve senin için hala iyi görünüyorum, senin için iyi I'm on my marquise diamonds Markiz mücevherlerindeyim I'm a marquise diamond Ben bir markiz mücevheriyim Could even make that Tiffany jealous Tiffany'i bile kıskandırabilirim You say I give it to you hard Sana sertçe verdiğimi söylüyorsun So bad, so bad Çok kötü çok kötü Make you never wanna leave Asla gitmek istememeni sağlayacağım I won't, I won't Yapmayacağım, yapmayacağım Gonna wear that dress you like, skin-tight Sevdiğin dar elbiseyi giyeceğim Do my hair up real, real nice Saçımı güzelce toplayacağım And syncopate my skin to how you're breathing Ve nasıl nefes alıyorsan tenimin ritmini ona göre ayarlayacağım Cause I just wanna look good for you, good for you Çünkü sadece sana güzel görünmek istiyorum, sana güzel görünmek I just wanna look good for you, good for you Sadece sana güzel görünmek istiyorum, sana güzel görünmek Let me show you how proud I am to be yours Senin olmak için nasıl gururlandığımı göstermeme izin ver Leave this dress a mess on the floor Bu elbiseyi yere bir dağınıklık olarak bırakacağım And still look good for you, good for you Ve hala sana güzel görünüyorum, sana güzel Trust me, I can take you there Güven bana, seni burada ele geçirebilirim Trust me, I can take you there Güven bana, seni burada ele geçirebilirim Trust me, I, trust me, I, trust me, I Güven bana, güven bana, güven bana Hold on, take a minute, love Bekle, bir dakika tut, sevgilim Cause I ain't trying to mess your image up Çünkü hayalini mahvetmeyeceğim Like we mess around in triple cuffs Üçlü kelepçelerin içinde amaçsızca takılıyormuşuz gibi Stumble 'round town, pull your zipper up Şehrin etrafında tökezle, fermuarını yukarı çek Pants sag like I don't give a Bir şey vermiyormuşum gibi pantolonun düşmesin I ain't trying to mess your fitness up Formunu mahvetmeye çalışmıyorum And I ain't trying to get you into stuff Ve bu şeyin içine girmeni sağlamıyorum But the way you touchin' on me in the club Ama kulüpte bana dokunma şeklin Rubbin' on my miniature Minyatürüme sürtünüyormuş gibi John Hancock, the signature İmza, damga Any time I here, I know she feelin' for it through Burda olduğum her an, yol boyunca onu hissettiğini biliyorum And any time we get our boys in up on the news Ve her defasında haberlerin başına erkeklerle girdiğimizde Ain't worried bout no press and ain't worried bout the next chick Hiçbir baskı için endişeli değilim ve bir sonraki fıstık için de endişeli değilim They love the way you dress and ain't got shit up on you Onlar senin giyinme stilini seviyolar ve senin üzerinde boka sarmayacaklar Jackpot, hit the jackpot Bingo, turnayı gözünden vurdun Just made a bad miss without the ass shots Popo atışı olmadan sadece kötü ıskaladın You look good, girl, you know you did good, don't you? Güzel görünüyorsun , kızım, iyi yaptığını biliyorsun, değil mi You look good, girl, bet it feel good, don't it? Güzel görünüyorsun, kızım, daha iyi olayacağına iddaya gir, girer misin Cause I just wanna look good for you, good for you Çünkü sadece sana güzel görünmek istiyorum, sana güzel görünmek I just wanna look good for you, good for you Sadece sana güzel görünmek istiyorum, sana güzel görünmek Let me show you how proud I am to be yours Senin olmak için ne kadar gururlu olduğumu göstermeme izin ver Leave this dress a mess on the floor Bu elbiseyi yere bir dağınıklık olarak bırakacağım And still look good for you, good for you Ve hala sana güzel görünüyorum, sana güzel
Asap Rocky - Holy Ghost - Türkçe Altyazılı 03:08
Asap Rocky - Holy Ghost - Türkçe Altyazılı 635 izlenme - 2 yıl önce Asap Rocky - Holy Ghost - Türkçe Altyazılı Most High - İsrail tanrısı olarak geçiyor. Kıyafetlerinden dolayı eleştiriliyordu, dokundurmuş burada da. Kara lahana - Siyahi yemeği olarak bilinir
Alexandra Stan - Get Back / Asap 03:36
Alexandra Stan - Get Back / Asap 3.126 izlenme - 4 yıl önce Alexandra Stan - Get Back / Asap
Rihanna - Cockiness Lıve Opening Performance With Asap 05:52
Rihanna - Cockiness Lıve Opening Performance With Asap 2.121 izlenme - 3 yıl önce Rihanna - Cockiness Lıve Opening Performance With Asap,rihanna'nın Asap İle Canlı Performansı
Asap Rocky - Fashion Killa Ft. Rihanna 04:45
Asap Rocky - Fashion Killa Ft. Rihanna 2.554 izlenme - 3 yıl önce Yeni Resmi Klip
French Montana Feat. Asap Rocky - Said N Done (Audio) 03:05
French Montana Feat. Asap Rocky - Said N Done (Audio) 181 izlenme - 4 ay önce French Montana Feat. ASAP Rocky - Said N Done (Audio) 2016 Şarkı Sözleri (Lyrics): [French Montana:] Oh my god, oh my god Blocka, blocka, big up, big up It’s the Coke Boy nigga with the A$AP Mob Oh my god, oh my god I see ‘em hatin’ on the boy huh? ‘Til I pull up on the boy, huh? [French Montana & A$AP Rocky:] Oh my god, oh my god But you couldn’t fuck with the flow I got City just turned into the oh I ride Pretty motherfucker just stole my thot Oh my god, oh my god Wake up, wake up, it’s a stick up, stick up Look up, look up, it's a stick up, stick up I'ma show you power of the mula I put a sundress on your shooter Man they turned their back on your boy huh? You trickin' but you waitin' for the boy huh? My god, oh my god (Heel up, wheel up, bring it back, come rewind now) Took a little time off I'm back up on my grind Took it uptown just to kick it with my slimes Skeet skeet, skkrt, cocaine for the bitches Chain tucked in cause I came for the business Dope to your brain like a vein with syringes Back in the day streets was paved with syringes Paid for the crib, plus it came with the fridges I heard them boys callin' up the boys huh? And they showing up to court huh? Dirty money, ain't in the Forbes huh [French Montana:] Love my bitch, oh my, gotta spend a whole lot Gotta buy every bag, gotta buy the whole lot Taught the bitch, oh my, oh my Gotta spend a whole lot Oh my god, oh my god [A$AP Rocky:] With the spring springing on us, and the summer hot Couple things clinging on us, bitch it's coming out Weather weather for the winter, Flacko bring 'em out Bad mon a rude boy, what the bombaclot When it drop out, nigga hop out Don't you know the loud mouth get you stomped out? Thing on me now, hang on me now, ay Got the bitch with me, gang with me now, yeah Does the chain swing on me now? Harlem [?] made me down [French Montana:] Go hard or you go home She love it when I hit her with my robe on I couldn't ball, had to hit the stove We talkin' raw white, California Rolls We talkin' top down, California hoes We talkin' small sandals, got her on her toes I don't ask twice for the tongue Word to ISIS, I'm the bomb Cartagena, Corleone I'm gone, do you smell aroma? Drinkin', smoke a whole lot Know buy every bag I'ma buy the whole lot Your pussy wet, don't lie Oh my, oh my god Oh my god, oh my god Oh my god, oh my god Blocka, blocka, big up, big up It’s the Coke Boy nigga with the A$AP Mob Oh my god, oh my god She love when I hit her with my robe on She love when I hit her with my gold on Poppin' pills, drink, get your roll on They don't love you 'til you're dead and gone Montana!
Alexandra Stan - Get Back / Asap Offıcıal Vıdeo ( Ultra Music ) 03:41
Alexandra Stan - Get Back / Asap Offıcıal Vıdeo ( Ultra Music ) 1.931 izlenme - 4 yıl önce Alexandra Stan - Get Back / Asap - Offıcıal Vıdeo ( Ultra Music )
Chief Keef  ft. ASAP Rocky - Superheroes (Audio) 03:28
Chief Keef ft. ASAP Rocky - Superheroes (Audio) 951 izlenme - 2 yıl önce Chief Keef ft. ASAP Rocky - Superheroes (Audio) 2014 Şarkı Sözleri (Lyrics): I'm off this Earth I feel like Superman Cocky like He-Man, cut like Wolverine Come through yo' block like Green Goblin Wetting shit up Spiderman Come through your block like Batman with a Glock Red beams on the gun bitch Cyclopes By myself cause these niggas Yes Man Bitch I'm Almighty Sosa Batman Know I got my Smith & Wesson That be my illegal weapon
Selena Gomez - Good For You  ft. A$AP Rocky (Picture+Lyrics) 03:47
Selena Gomez - Good For You ft. A$AP Rocky (Picture+Lyrics) 504 izlenme - 1 yıl önce [Selena Gomez] I'm in my 14 carats, I'm 14 carat Doing it up like Midas, mmm Now you say I got a touch, so good, so good Make you never wanna leave, so don't, so don't Gonna wear that dress you like, skin-tight Do my hair up real, real nice And syncopate my skin to your heart beating Cause I just wanna look good for you, good for you, uh-huh I just wanna look good for you, good for you, uh-huh Let me show you how proud I am to be yours Leave this dress a mess on the floor And still look good for you, good for you, uh-huh I'm on my Marquise diamonds, I'm a Marquise diamond Could even make that Tiffany jealous, mmm You say I give it to you hard, so bad, so bad Make you never wanna leave, I won't, I won't Gonna wear that dress you like, skin-tight Do my hair up real, real nice And syncopate my skin to how you're breathing Cause I just wanna look good for you, good for you, uh-huh I just wanna look good for you, good for you, uh-huh Let me show you how proud I am to be yours Leave this dress a mess on the floor And still look good for you, good for you, uh-huh, uh-huh, uh Uh-huh, uh-huh, uh Trust me, I can take you there Trust me, I can take you there Trust me, I, trust me, I, trust me, I [A$AP Rocky] Hold on, take a minute, love Cause I ain't trying to mess your image up Like we mess around in triple cuffs Stumble 'round town, pull your zipper up Pants sag like I don't give a I ain't trying to mess your fitness up And I ain't trying to get you into stuff But the way you touchin' on me in the club Rubbin' on my miniature John Hancock, the signature Any time I here, I know she feelin' for it through And any time we get our boys in up on the news Ain't worried bout no press and ain't worried bout the next chick They love the way you dress and ain't got shit up on you Jackpot, hit the jackpot (whoo!) Just made a bad miss without the ass shots (whoo!) You look good, girl, you know you did good, don't you? You look good, girl, bet it feel good, don't it? I just wanna look good for you, good for you, uh-huh Baby, let me be good to you, good to you, uh-huh Let me show you how proud I am to be yours Leave this dress a mess on the floor And still look good for you, good for you, uh-huh, uh-huh, uh Uh-huh, uh-huh Trust me, I, trust me, I, trust me, I
Alexandra Stan - Get Back Asap 03:22
Alexandra Stan - Get Back Asap 919 izlenme - 3 yıl önce Alexandra Stan - Get Back Asap Şarkı Sözü: Yeah, yeah, yeah, oh yeah! [x4] Whoah [x7] Baby dive with me, And feel the waves, Feel the waves... Whoah, whoah... Baby come with me, Fall into place, Fall in place... You will watch, Wa-wa-wa watch bikinis no top, See my sex sex sex sexy bikinis would drop. Tic-tac-toe don't play me I'll stop Tonight I will make you mine. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Whoah [x7] Yeah, yeah, yeah, oh yeah Yeah, yeah, yeah, oh yeah [x4] Whoah, whoah You will watch, Wa-wa-wa watch bikinis no top, See my sex sex sex sexy bikinis would drop. Tic-tac-toe don't play me I'll stop, Tonight I will make you mine. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high, I I I want you to try-y-y, Get back A.S.A.P. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Get back A.S.A.P. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Get back A.S.A.P. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Yeah, yeah, yeah, oh yeah. Boy you make me high (hi-hi-hi-hi), to (to-to-to-to), Get back A.S.A.P.
Eric Bellinger - Asap 03:43
Eric Bellinger - Asap 1.098 izlenme - 3 yıl önce Eric Bellinger - Asap (Official Video)
A$AP Rocky - Goldie 03:45
A$AP Rocky - Goldie 971 izlenme - 4 yıl önce A$AP Rocky - Goldie
A$AP Rocky - Electric Body  ft. ScHoolboy Q (Türkçe Altyazılı) 04:17
A$AP Rocky - Electric Body ft. ScHoolboy Q (Türkçe Altyazılı) 344 izlenme - 1 yıl önce Daha fazlası için: https://www.facebook.com/rapceviri 1- Yukarıdaki line ile bağlantılı olarak devam ediyor ve hem silah üzerinden hem de içki üzerinden gidiyor. "Öldürmek": a)içki içtirip sarhoş etmek. b)gerçek anlamı. "Shot atmak": a)tekila shot gibi mesela. b)silahla ateş etmek. "turn it up another notch": a)çeviride yazdığım anlam. b)bir de silahın gezini doğrultmak diyebiliriz sanırım. c)yeni bir seviyeye taşımak. 2- Orada aslında şunu diyor: "Always Strive And Prosper". Baş harflerine bakın, ASAP'in açılımı budur. 3- Aşağı inmek: dans ederken kalça dışa doğru görünecek şekilde çömelmek. Striptiz direğinde mesela. 4- Q, 14 yaşında çok fazla suç işlemişti ve müebbet yiyebilirdi. Vurgun dediği de o. Yanlış anlamadıysam art arda suçlar işleyince müebbete geçiyor otomatik olarak. 905 ise bir silah türü; .905 Taurus Revolver. Bir sonraki line'da da zaten özelliklerini anlatıyor silahın. 5- G Ride: Drive-by gibi olaylarda kullanılan araç. Drive-by ise bilirsiniz, arabayla yaklaşıp ateş açarlar ya o. 6- İlk satır bildiğin pezevenklik, ikincideyse Binkin marka çantalarda kadınlar aracılığıyla mal sattığını söylüyor.