Hoşgeldiniz!

ayhan ışık

Öp Beni Durma 00:42
Öp Beni Durma 32.976 izlenme - 1 yıl önce Gece Kuşağı | Tutkuyla Yaşayanların Kanalı Yeşilçam'ın Kötü Adamları, Kandırılan Kızlar, İçkiye Katılan İlaçlar, Gizlice Çekilen Videolar.. Nuri Alço, Tecavüzcü Coşkun, Ahu Tuğba, Lüks Leman Abla, Hülya Avşar, Müjde Ar, Belmondo Engin, Kara Murat ve daha fazlası.. Gece Kuşağı! Uyku tutmayanlar için!
Ayhan Işık ve Erol   Taş İtalyan Korku Filminde ( 18) 10:47
Ayhan Işık ve Erol Taş İtalyan Korku Filminde ( 18) 9.564 izlenme - 12 ay önce Yeşilçam'ın iki efsanevi aktörü La mano che nutre la morte filminde olan karşılıklı rolleri...
tİtanİk in batışı 02:54
tİtanİk in batışı 32.385 izlenme - 7 yıl önce ?
hababam sınıfı askerde 03:55
hababam sınıfı askerde 29.683 izlenme - 7 yıl önce hababam deli bedriden intikam alıyor
Ayhan Işık Karizma Sigara İçişi 00:21
Ayhan Işık Karizma Sigara İçişi 1.625 izlenme - 5 ay önce Fazla söze gerek yok Üstadin Yesilcam'da en karizma sigara icisi keske suan yanimizda olsaydi Allah Rahmet eylesin ..
hababam sınıfı askerde 01:46
hababam sınıfı askerde 17.692 izlenme - 7 yıl önce gez,göz,arpa :)
hababam sınıfı askerde 01:19
hababam sınıfı askerde 16.838 izlenme - 7 yıl önce hababam dağıtım oluyor
Ayhan Işık Cenaze 05:39
Ayhan Işık Cenaze 5.897 izlenme - 4 yıl önce Ayhan Işık Cenaze
neşeli gençlik 03:21
neşeli gençlik 11.845 izlenme - 8 yıl önce pütürlü penis
Domates Dediğin Meme Gibi Olmalı 01:01
Domates Dediğin Meme Gibi Olmalı 2.481 izlenme - 2 yıl önce Ünlü aşçı Ayhan Işık Yemekteyiz yarışması için ön çalışma yapmaktadır. Manavdan domatesin iyisini kasaptan sucuğun hasını alacaksın diyen Işık,domatesleri teker teker ellemektedir. O sırada manavda çalışan yollu Melahat'ın iğneli sözlerine çok içerler. Yılların verdiği pişkinlikle olayı toparlar. Fakat manavın domatesleri ile memeleri benzeştiren Işık, kasaptan alacağı sucuk için ne tür bir benzeşim kuracaktır. Bunu az sonra öğreneceğiz. Film Künyesi; Babanın Arkadaşı / L'Amico del Padrino (1972)
Aşkın Mührü Öpücüktür - Ayhan Işık Öztürk Serengil (Kadın Berberi) 01:15
Aşkın Mührü Öpücüktür - Ayhan Işık Öztürk Serengil (Kadın Berberi) 3.674 izlenme - 2 yıl önce Zengin bir ailenin anne babası ölmüş ve tüm mirasa tek başına sahip olmuş kızı Lale (Filiz Akın) bir gün özel motoruyla deniz gezisi yaparken kadın berberi olan Erol'la (Ayhan Işık) tanışır. Aralarında başlayan yakınlık, Lale'nin önce zengin sanıp kadın berberi olduğunu öğrendiği Erol'la alay etmesiyle son bulur. Lale yaptığına pişman olur. Arkadaşı Tayfur'un piyangodan kazandığı para ile açtığı salonda kuaför olarak çalışmaya başlayan Erol, kısa sürede kadınların peşinden koştuğu ünlü bir berber olur. Yerini öğrenen Lale onu hasta birinin saçını yapmak üzere köşke çağırır. Evin hizmetkarı olan Suna (Suna Pekuysal) kendisini evin hanımı, Lale'yi de pedikürcü olarak tanıtır. Erol Lale'nin aynı meslekten oldukları için dalga geçtiğini ve karşı berberde çalıştığını sanır. Ona yakın olabilmek için o da karşı berbere transfer olur. Bu arada Tayfur Suna'ya tutulmuştur. Onun karşı berbere gittiğini görünce o da oraya geçer. Aralarındaki ilişki her geçen gün derinleşen Erol ile Lale evlenme kararı alırlar. Lale konuyu halasına açar. Borç batağındaki kuzeni Cemil (Sadettin Erbil) ise borçlarını ödemek için tek çıkar yol olarak Lale ile evlenip mirasa ortak olmayı düşlemektedir. Bu evliliğe engel olmak için gerçeği anlattığı Erol, Lale'den ayrılır. Halası ve Cemil mirasa konmak için Lale'yi öldürmek isterler. Bu komploya kulak misafiri olan Suna Erol'a haber verir. Erol halasının hazırladığı zehirli sütü içmeden eve yetişir ve Lale'yi kurtarır. Gözü dönmüş Cemil hepsini öldürmek için silah çektiği anda Tayfur ve arkadaşları polislerle birlikte baskın düzenler ve Cemil'i tutuklarlar. Hala bu gerilimin acısıyla kendi hazırladığı zehirli sütü içerek intihar eder. Her şey normale döner. Mutlu günler başlamıştır. Lale ile Erol ve Suna ile Tayfur evlenirler. Filmin Adı: Kadın Berberi Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ayhan Işık, Filiz Akın Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1964
yenİlmez fİlmİnden sahne 02:08
yenİlmez fİlmİnden sahne 6.302 izlenme - 7 yıl önce müthİŞ dövüŞ sahnesİ
Kadın Berberi: Ayhan Işık 01:50
Kadın Berberi: Ayhan Işık 2.486 izlenme - 2 yıl önce Zengin bir ailenin anne babası ölmüş ve tüm mirasa tek başına sahip olmuş kızı Lale (Filiz Akın) bir gün özel motoruyla deniz gezisi yaparken kadın berberi olan Erol'la (Ayhan Işık) tanışır. Aralarında başlayan yakınlık, Lale'nin önce zengin sanıp kadın berberi olduğunu öğrendiği Erol'la alay etmesiyle son bulur. Lale yaptığına pişman olur. Arkadaşı Tayfur'un piyangodan kazandığı para ile açtığı salonda kuaför olarak çalışmaya başlayan Erol, kısa sürede kadınların peşinden koştuğu ünlü bir berber olur. Yerini öğrenen Lale onu hasta birinin saçını yapmak üzere köşke çağırır. Evin hizmetkarı olan Suna (Suna Pekuysal) kendisini evin hanımı, Lale'yi de pedikürcü olarak tanıtır. Erol Lale'nin aynı meslekten oldukları için dalga geçtiğini ve karşı berberde çalıştığını sanır. Ona yakın olabilmek için o da karşı berbere transfer olur. Bu arada Tayfur Suna'ya tutulmuştur. Onun karşı berbere gittiğini görünce o da oraya geçer. Aralarındaki ilişki her geçen gün derinleşen Erol ile Lale evlenme kararı alırlar. Lale konuyu halasına açar. Borç batağındaki kuzeni Cemil (Sadettin Erbil) ise borçlarını ödemek için tek çıkar yol olarak Lale ile evlenip mirasa ortak olmayı düşlemektedir. Bu evliliğe engel olmak için gerçeği anlattığı Erol, Lale'den ayrılır. Halası ve Cemil mirasa konmak için Lale'yi öldürmek isterler. Bu komploya kulak misafiri olan Suna Erol'a haber verir. Erol halasının hazırladığı zehirli sütü içmeden eve yetişir ve Lale'yi kurtarır. Gözü dönmüş Cemil hepsini öldürmek için silah çektiği anda Tayfur ve arkadaşları polislerle birlikte baskın düzenler ve Cemil'i tutuklarlar. Hala bu gerilimin acısıyla kendi hazırladığı zehirli sütü içerek intihar eder. Her şey normale döner. Mutlu günler başlamıştır. Lale ile Erol ve Suna ile Tayfur evlenirler. Filmin Adı: Kadın Berberi Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ayhan Işık, Filiz Akın Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1964
Sevişirse Ölecek Hastalığı - Hülya Koçyiğit 01:55
Sevişirse Ölecek Hastalığı - Hülya Koçyiğit 2.618 izlenme - 1 yıl önce Henüz açmamış bir gonca olan Hülya Koçyiğit, kadınlığı yaşayamadan kendi deyimiyle içinde hissetmeden ölmek istemediği için karşılaştığı ilk erkeğe yani Ayhan Işık'a vermeye karar verir. Derken olaylar gelişir. Hayatın anlamını arayan kızlarımızın ibret alarak izlemesi gereken bir kesit... Film linki; http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/109013/kadin-isterse-ayhan-isik-hulya-kocyigit-1965-98-dk
böyle avukat gördünüzmü süper komik jim carey 02:34
böyle avukat gördünüzmü süper komik jim carey 5.151 izlenme - 8 yıl önce yalancı filminden süper komik sahne
Aslan Pençesi - Ayhan Işık (1966 - 90 dk) 01:29:40
Aslan Pençesi - Ayhan Işık (1966 - 90 dk) 1.112 izlenme - 11 ay önce Konu: Otobüs İşletmeciliğinin gelişmekte olduğunu 1960 lı yıllarda Topkapı'da yerleşmeye çalışan otobüs firmalarının birbirleri ile mücadelesi. Firma sahibi Çerkez Reşit( Turgut Özatay) tam bir zorbadır. Reşit ve kardeşlerinin saldırısına uğrayan bir işletme sahibi firmasını Antepli İsmail'e (Ayhan Işık) satar. İsmail ve kardeşi kendilerini Çerkez Reşit ve yakınları ile büyük bir çatışmanın içinde bulurlar. Bu arada Reşit'in amca kızı Semiha(Sevinç Pekin) ile İsmail arasında aşk doğar ve evlenirler. Ama Reşit daha son kozunu oynamamıştır. Yönetmen : Memduh Ün, Halit Refiğ Senaryo : Bülent Oran, Halit Refiğ Yapımcı: Memduh Ün Görüntü Yönetmeni: Cahit Engin Tür: Dram Özellikler : Siyah Beyaz Ülke :Türkiye Oynayanlar: Ayhan Işık, Sevinç Pekin, Turgut Özatay, Kuzey Vargın, Sevda Nur, Engin İnal, Mine Soley, Bilal İnci, Zeki Sezer, Süheyl Eğriboz, Behçet Nacar, Selahattin İçsel, Mehmet Büyükgüngör, Enver Dönmez, İsmet Erten, Orhan Çoban, Muzaffer Yenen, Nusret Ataer, Okan Ataer, Abdurrahman Palay, Kemal Ergüvenç, Sami Ayanoğlu, Jeyan Mahfi Tözüm, Esen Günay, Sadettin Erbil, Alev Koral, Devrim Parscan, Hakkı Haktan
Ayhan Işık 02:01
Ayhan Işık 1.364 izlenme - 3 yıl önce Ayhan Işık
hababam sınıfı askerde 00:38
hababam sınıfı askerde 3.449 izlenme - 7 yıl önce koğuş kalk
ayhan işık krallar ölmez 02:10
ayhan işık krallar ölmez 3.502 izlenme - 7 yıl önce sinemanın taçsız kralı ayhan işık...
Sadri Alışık ve Ayhan Işık Meyhanede Fenerbahçe Muhabbetinde 01:47
Sadri Alışık ve Ayhan Işık Meyhanede Fenerbahçe Muhabbetinde 552 izlenme - 7 ay önce Sadri Alışık ve Ayhan Işık'ın meyhanede yaptıkları Fenerbahçe muhabbeti. O zamanlar Fenerbahçe yeşilçamda fenomenmiş ee sonuçta halkın takımı.
Küçük Hanımefendi 02:09
Küçük Hanımefendi 702 izlenme - 1 yıl önce Sadri alışık, belgin doruk ve ayhan ışık' ın oynadıkları küçük hanımefendi filminden bir sahne. maksat nostalji olsun
Ölümün Nefesi (1973) Fragman 01:32
Ölümün Nefesi (1973) Fragman 1.934 izlenme - 3 yıl önce Ayhan Işık ve Erol Taş'ın Klaus Kinski'yle birlikte rol aldığı Ölümün Nefesi (La mano che nutre la morte) filminin fragmanı
cingöz recai - 3/9 - ayhan ışık - sema özcan 00:59
cingöz recai - 3/9 - ayhan ışık - sema özcan 3.308 izlenme - 6 yıl önce cingöz recai - ayhan ışık - sema özcan - 1969
hababam askerde 02:14
hababam askerde 2.565 izlenme - 7 yıl önce hababamin karni acikir bakin nereye gİder :)
Acı Hayat  –  Ayhan Işık Nefreti İçerir (1962) 02:24
Acı Hayat – Ayhan Işık Nefreti İçerir (1962) 902 izlenme - 1 yıl önce Bir evin ruhu olmalı, böyle beton mezarlara lanet olsun! İçinde sen olmadıktan sonra neyleyim ben böyle evi? Metin Erksan'ın senaryosunu yazıp, yönettiği "Acı Hayat" filminin en etkileyici sahnesidir kanimca. 60'ların İstanbul'unda geçen, Ayhan Işık, Türkan Şoray, Ekrem Bora, Nebahat Çehre ve Hüseyin Baradan gibi önemli Yeşilçam oyuncularının yer aldığı film sanatsal çekimleri ve müzikleri ile aşkı, öfkeyi, ihaneti, pişmanlığı, ekonomik kaygıları konu alır. Filmi izleminizi tavsiye ederim. Son pişmanlık fayda etmez.
Kadın İsterse - Ayhan Işık & Hülya Koçyiğit (1965 - 98 dk) 01:44:07
Kadın İsterse - Ayhan Işık & Hülya Koçyiğit (1965 - 98 dk) 1.314 izlenme - 11 ay önce Konsolosluktaki ziyafette Johann Baptist Strauss’un iki valsi; ‘Kaiser-Walzer op. 437’ (1889) ve ‘Morgenblátter op. 279’ (1863). Nadya; “Hayat meğer uyurken görülmeye başlanıp da uyandıktan sonra da devam eden bir rüyadan başka bir şey değilmiş. Tesadüflerin, bazen umulmadık saadetler getirebileceğini söylemişlerdi bana. Ama bu kadar çabuk..” İrfan; “Kaderin önüne geçilemeyeceğini biliyorum. Tanrı bize yardım ediyor.” Aynı adlı romanın (Esat Mahmut Karakurt) (Birinci basım 1960) (Dördüncü basım 1975) (İnkılâp ve AKA Kitabevleri) Yeşilçam çevrimi. Roma’dan kalkan 4 motorlu Pam Am (kitapta Asya postasını yapan iki katlı İsveç) uçağı ‘yol programında’ olmamasına karşın Yeşilköy Hava Alanı’na inmek zorunda kalır . ‘Dead Ringer’ (1964) için yapılan (André Previn) ‘The Dog Attacks’ ile izlediğimiz sahnede ‘25–26 yaşlarında, harikulade güzel bir kadın’ rahatsızlanmış. Kaptan pilotun ‘Ekselans’ diyerek konuştuğu babası, konsolosluk aracılığı ile Türk makamlarıyla görüşüp Nadya’nın sağaltım için İstanbul’da bir hafta kalmasını sağlıyor. Kendisi Suriye’ye gidip dönecekmiş. Hava Limanında ‘Ekselans’ ile görüşen vali yardımcısı filmin bir sürprizi; Yönetmen Nejat Saydam. ‘Yavaş yavaş büyüyen habis bir ur’ (romanda mediastin tümörü) genç kızın kalbini kaplıyor. Daha önce Hamburg ve Roma’daki iki profesör 6 aylık ömrü kaldığını söylemişler. Profesör İhsan Kerim’e göre ‘kendisini bir erkekle beraber geçireceği heyecanlı saatlerden koruyabilirse’ bu süre biraz daha fazla olabilirmiş. ‘Main Title Dead Ringer’ ve ‘This Was His Room’ (1964) (Prévin) melodileri ile hastaneden kaçar. Konsolosluk görevlilerini atlatıp Galata Köprüsü’nden bir vapura biniyor. Cezalı bilet için gerekli 240 (romanda 60–70) kuruş için ‘genç, esmer, uzun boylu, tığ gibi bir erkek’ yardımcı olur. İstanbul Ticaret Odası Başkanı tüccar (kitapta Türk Hava Orduları’nda Kurmay Binbaşı) İrfan Ersoy. Genç kız onu görünce Freud’un bir sözünü anımsıyor; “Her kadının şuuru altında (şuuraltında) bir erkek yaşar. Bu erkeğe rastlayan kadın bütün irade ve dayanma gücünden yoksun kalır.” Sonraları “Sizi gören her kadın, size mağlup olmaya mahkûmdur” diyecektir. Babası, yıllar önce Ankara’da diplomat olarak görev yaptığı için Nadya çok güzel Türkçe konuşuyor. ‘Hatta Türk mektebinde, Maarif Koleji’nde okumuş’. Oysa romanda böyle bir şey yok. Almanca konuşuyorlar. Vapurla yapılan Boğaz gezisinde; Yeni Mahalle İskelesi’nde; Tarık Öcal’ın gitarını (kitapta Viyana müziği) dinlediğimiz Ahmet Kostarika’nın sahil lokantasında; İrfan’ın Talimhane’deki evinde birbirlerinin olduktan sonra bile isimlerini söylemiyorlar. ‘Erikler Çiçek Açtı’ (1968) ve ‘Son Tren’deki (1964) durum burada da var; “Meçhul kalmak daha güzel.” Nadya, ertesi sabah bir mektup bırakarak gider. “Ebediyen senin olmanın saadeti içinde senden ayrılıyorum. Beni sakın arama..” Tekrar karşılaşmaları Konsolosluğun verdiği bir ziyafette (romanda Moskova’da) olur. İrfan ve arkadaşı İstanbul Barosu avukatlarından Kâmil Şekercioğlu da davetliymiş. Bu sırada Atlantic News gazetesinin Türkiye muhabiri Lilian ile karşılaşıyoruz. Kahramanımız, ilerde, bu meraklı Amerikalının (kitapta ise İsviçre’de tıp eğitimi yapan kız kardeşi Gülseren’in) yardımını görecek. Âşıklar tekrar buluşabilmek için her şeyi yapıyorlar. Agâh Hün’ün seslendirdiği Konsolos kuşkulanmış, Piyer’i genç kızın yanından ayırmıyor. Kahramanlarımızın onu sahil meyhanesinde atlattıkları sırada Akademi ödülü adayı bir melodi var; ‘Bibidi-Babidi-Boo’ (The Magic Song) (1948) (Al Hoffman / Mack Davis / Jerry Livingston). ‘Cinderella’da (1950) kullanılmıştı. ‘Soğuk Savaş’ dönemi. Berlin’in bile doğu-batı diye ikiye ayrıldığı yıllar. Filmde, zülfü yâre dokunur diye söylenmiyor ama Nadya bir Rus kızı. Babası, Kara Orduları Komutanı General İvan Biyeviç. İrfan (bir buçuk ay önce Moskova’dan vatana dönerken intihar ettiği iddia edilen veyahut öldürülen), Fuat Bey’in yerine ataşemiliter olarak atanmış. Yüzbaşı Kâmil de muavini. Bu nedenle romandaki gizli buluşmalar İstanbul’dakilerden daha gerilimli. Delikanlı ‘felakete doğru adım adım yaklaştıklarını hissediyor’. Nadya; “Seven bir kadının, sevdiği erkeğin uzağında kalmasından daha büyük bir felaket olamaz.” Yazar, ona 30 yıl sonra olacakları da söyletiyor; “Rahat yaşamak istiyorsak, yaşamak isteyen ulusları bırakıp kendi evimize dönmeliyiz.” Bu sırada İsviçre, Neuchátel’deki Profesör Riggenbach (kitapta Cenevre’deki Prof. Egner) genç kızın ameliyatını yapmayı kabul ediyor. Dünyada ilk kez yapılan bu cerrahi girişim ‘büyük bir muvaffakiyetle neticelenir’. Kalbi artık ‘en normal insanınki gibi’ sağlammış. Nadya, ‘Ankara Ekspresi’nde (1970) Hilda’nın yapacağı gibi, sevdiği erkeğin ülkesinde yaşamayı yeğliyor. “Ben yalnız hürriyeti değil aşkı da seçmiş bulunuyorum. Aşk, hürriyetten de üstündür. Öyle bir memlekettir ki aşk onun hududu, sınırı olamaz asla. (Sf. 227)” Yıllar sonra çocuklarının oralarda iş bulmak ümidiyle konsolosluk önünde sıraya girmesi ne acı. Esat Mahmut Karakurt’un ‘meçhul’e olan tutkusu. Nadya; “Biraz da içimizde bir küçük merak hissi kalsın. İnsanlar, niteliğini bilmedikleri şeylere karşı daha büyük bir ilgi duyarlar.” (Yazan: Murat Çelenligil) Yönetmen : Nejat Saydam Senaryo : Nejat Saydam Yapımcı : Murat Köseoğlu Müzik : Tuncer Aydınoğlu Görüntü Yönetmeni : Melih Sertesen Eser : Esat Mahmut Karakurt Süre : 99 dk Tür : Dram, Duygusal Özellikler : Siyah Beyaz Oyuncular: Ayhan Işık, Hülya Koçyiğit, Nuri Altınok, İbrahim Delideniz, Reha Yurdakul, Semih Sergen, Hayri Esen, Atıf Kaptan, Gülbin Eray, Jale Öz, Ahmet Turgutlu, Osman Türkoğlu, Necip Tekçe , Celal Ersöz, Talia Saltı, Fatoş Öztan, Nazan Kiper, Hayri Esen , Rıza Tüzün, Muhip Arcıman, Abdurrahman Palay, Agah Hün, Jeyan Mahfi Tözüm
Kanun Namına (1952 - 93 dk) 01:33:19
Kanun Namına (1952 - 93 dk) 558 izlenme - 11 ay önce Ömer Lütfi Akad'ın başyapıtları arasında gösterilen ve Ayhan Işık'ın üne kavuşmasını sağlayan filmin senaryosu gerçek bir cinayet olayından yola çıkılarak yazılmıştır. Türk sinema tarihinin en önemli geçiş filmlerinden biridir; Ömer Lütfi Akad bu filmle Muhsin Ertuğrul sonrası "sinemacılar dönemi" olarak adlandırılan dönemin ilk önemli yönetmeni olarak anılmasını güçlendirmiştir. Süre: 93 dk.
yenİlmez fİlmİnden baŞka bİr sahne 04:23
yenİlmez fİlmİnden baŞka bİr sahne 2.065 izlenme - 7 yıl önce ?"
Kayıkla Eski İstanbul'da Gezinti (1963) 02:20
Kayıkla Eski İstanbul'da Gezinti (1963) 702 izlenme - 1 yıl önce Ahmet (Ayhan Işık) hapisten yeni çıkmıştır . Mahalleli onu beklemektedir . Başta onu seven Gül ( Semra Sar ) ile kızı Ayla'dır. Hapisteyken kızına Gül bakmıştır. Birbirlerini severler , evlenmeye de karar verirler. Fakat iki engel vardır önlerinde. biri Gül'ün belalısı Hasan (Öztürk Serengil) diğeri ise Ahmet'e kancayı takan şarkıcı Necla Ahmet bu engelleri bedelini ağır ödeyerek aşar, çıktığı yere tekrar dönerek. Mutluluğu tadamazlar ,kader bir kere mani olmuştur birleşmelerine artık. Filmin Adı: Bahriyeli Ahmet Yönetmen: Türker İnanoğlu Oyuncular: Ayhan Işık, Semra Sar Yapım: Erler Film Yapımcı: Türker İnanoğlu Yapım Yılı: 1963
Ayhan Işık'in Cenaze Görüntüleri 05:39
Ayhan Işık'in Cenaze Görüntüleri 335 izlenme - 12 ay önce Sinemamizin usta oyuncularindan Ayhan Isik'in cenazesinden ve arkadaslariyla yapilan ropartajlardan alinan kisimlari izliyoruz. Allah rahmet eylesin efendim.